KIKO SKIN MODERNIST 2 IN 1 FOUNDATION & CONCEALER

12:02:00

Güzel haftalar! Benim genel olarak tüm kozmetik ürünlerine bir zaafım var, kabul... Ama söz konusu FONDOTEN ise extra extra bir zaaf söz konusu... Şu an elimde sayısını bilmediğim kadar fondoten olabilir, ama siz sakın böyle yapmayın:) Çünkü hepsi açık, sadece bi kaç kez kullanılmış fondotenlerin durması hiç sağlıklı değil, maximum 2 tane olsun, bittikçe alın ;) 


Biraz araştırma yapınca KIKO Skin Modernist 2in1 Fondoten & Kapatıcı hakkında yazılmış hiç türkçe yazı bulamadım. Hali hazırda bu fondoteni bir aydan fazladır kullanan ve fikirleri net oturmuş  biri olarak yorumlamak istedim. Hazırsanız, eline kahvenizi alın ve ekranı aşağı kaydırın, detaylı anlatıma hemen geçiyorum :)


Bildiğiniz gibi bir Milano markası olan KIKO bu yıl içinde Türkiye'ye geldi ve mağazalar açtı. Bunlardan bir tanesi Capacity AVM de... Markanın tüm ürünlerini, ki koleksiyon ürünleride dahil olmak üzere bu mağazada çok rahatlıkla bulabilirsiniz. Ayrıca kaç kez alışveriş yaptım, her MUA'sı extra ilgili ve güleryüzlü, bu benim için çok çok önemli... (Flormar mağazalarında çalışanlar, bu arkadaşlardan feyz almalı)


Skin Modernist 2in1 Fondoten & Kapatıcı, KIKO'nun Neo Noir Limited Edition ürünü. Bu koleksiyon kalıcı mı, yoksa değil mi, bilmiyorum ama kalıcı olması temennim... Ayrıca bu koleksiyondan Maxi-Mod adında bir maskara beğendim ki OLAY, mutlaka en kısa zamanda alacağım... Neyse konumuza dönecek olursak; ince uzun zarif şişesi ve rastgele çizgilerden oluşan farklı kapağı ünlü tasarımcı Ross Lovegrove tarafından tasarlanmış. Bu ürünün göze çarpan ilk özelliği hem fondoten hem kapatıcı olarak kullanılabiliyor olması. Yani bir taşla iki kuş... 


İşteee... Bir diğer güzel yanı ise kendinden aplikatörlü oluşu... Bilirsiniz, bazı fondotenlerin ağzında hiç birşey olmaz, kendiniz bir şekilde fondoteni alırsınız. Bazılarında pompa olur, daha hijyenikdir ama içindeki tüm ürüne ulaşamazsınız. Skin Modernist 2in1 Fondoten & Kapatıcı 'da ise benim bayıldığım, ama bazılarınızın sevmeyeceği özellik olan aplikatörlü bir kapağı var. Ürünü direk şişeden alıp yüzünüze sürüyorsunuz. Sonrasında ister süngerle, ister fırçayla, ister parmaklarınızla dağıtıyorsunuz. 


Skin Modernist 2in1 Fondoten & Kapatıcı'nın bendeki rengi Warm Beige 15... Bu renk, sarı alt tonlu açık tenler için oldukça ideal. Benim ten rengimle birebir bütünleşti. boyun ve yüz arasında herhangi bir fark oluşturmadı. 


Yukarıdaki fotoğrafta da göreceğiniz gibi fondotenin yapısı yoğun bir krem gibi... Bu sebeple aplikatöre çok kolay geliyor ve yüzünüzde istediğiniz bölgelere fondoteni uygulayabiliyorsunuz. Skin Modernist 2in1 Fondoten & Kapatıcı yapı olarak full kapatıcıya yakın bir fondoten... Altına herhangi bir corrector kullanmadan cildinizdeki tüm izleri, ton farklılıklarını gizleyebilirsiniz. Eğer ürün miktarını az tutarsanız oldukça doğal bir sonuç alabileceğiniz gibi, ikinci katı uygulayarak porselen gibi pürüzsüz tertemiz bir cilde kavuşabilirsiniz. Ayrıca benim en sevdiğim özelliklerinden biri olan Concealer olarak kullanılabiliyor oluşu... Yüze başka, göz altına başka bişi kullanmanıza gerek kalmadan makyajınızı çok daha hızlı yapabiliyorsunuz. Veee sıkı durun; bence Concealer olarak çok daha başarılı, hatta abartıyorum, sırf bunun için bile alınabilir. Maske etkisi yaratmadan anında göz altlarını aydınlatıyor, çizgilere dolmuyor, çok doğal bir sonuç veriyor. 


Benim cildim kuru- karma... Sitede açıklamasında normal ciltlere ama özellikle karma ciltlere önerilmiş, ama ben kalıcılık, yağlanma veya aksi şekilde kurutma gibi bir problemle karşılaşmadım. Sabah sürüp evden çıktım ve akşam eve geldiğimde olduğu gibi duruyordu. Sivilce yada alerji gibi herhangi bir iritasyon oluşturmadı. 


Ben içerikten anlamam, açıkçası çokta ilgimi çekmez. Ama ürün içeriğine dikkat ederek alan arkadaşlar için bu fotoğrafı ekliyorum. 


Genel olarak KIKO Skin Modernist 2in1 Fondoten & Kapatıcı hakkında söyleyeceklerim ise eğer kapatıcı ürünleri seviyorsanız şans vermenizi önerebileceğim bir ürün. Estee Lauder Double Wear, MAC Studio Finish gibi kapatıcılığı yüksek tarzda fondotenleri seviyorsanız eminim bunuda seversiniz. Ayrıca kapatıcı olarak extra bir ürün kullanmak istemeyen, tek ürünle tüm cilt makyajını bitirmeyi seven pratik arkadaşlarında hoşuna gidecektir. Ayrıca bu özelliği ile seyahatlerde extra rahatlık sağlayacaktır. Tüm bu güzel özelliklerinin yanında yukarıda bahsettiğim fondotenlerin segmentinde olup, yarı fiyatına bunu alıyor olmakda çok hoş bir duygu :) Tam net fiyatını hatırlamıyorum ancak 70 küsür tl idi. Bence ayrı ayrı fondoten ve concealer alırsanız zaten bundan fazla bir ücret ödersiniz. Benim sevdiğim, bitince tekrar almayı düşünebileceğim bir ürün oldu. 

İyi Günler, Bakımlı Kalın !

You Might Also Like

0 yorum