Zara Sonbahar-Kış Koleksiyonundan Neler Almalı ?

16:31:00

Geçtiğimiz günlerde, indirimlerin bitip yeni sezonların raflarda yerini almasını fırsat bilerek; Zara'da yeni sezonda neler var neler yok diye biraz bakınmıştım. Beni Snapchat (swlblog)'te zaten takip ediyorsanız, orada anlık olarak paylaştım. Ancak blog için foto çekmeyi unutmuşum, Snap'ten aldığım karelerle bu postu hazırlamak istedim.

Snapchat'te beni takip etmek isterseniz : swlblog
Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 
Bu çantaya resmen bayıldım. Eğer Fashion Week karelerine denk geldiyseniz bu sezon çiçek desenleri, parıltılar ve şıkırtıların çantalarda, deri ceketlerde, kabanlarda ne derece trendy olduğunu görmüşsünüzdür. Eee pahalı tüm markaların tasarımların benzerlerini bizlere daha uygun fiyattan sunan Zara bundan geri kalamazdı tabiki :)

Bu fotoğrafta gördüğünüz tüm parçalara bayıldım yine. Yakası kürklü bu kabanda bence Zara'nın bu sezon en fazla görülen parçası olacak, benden söylemesi. 

Bu sezon nedense böyle kareli ve sıcak renklere sardım. Bu elbiseyi altına bordo çizmelerle giyme fikri bana öyle güzel geldi ki... 

Choker, choker, choker... Her yerde choker... Eğer choker kolye arıyorsanız Zara tam bir Choker cenneti. Ama eğer çok para vermek istemiyorum diyorsanız, hani şu bileğe doladığımız deri bileklikler vardı ya, işte choker aslında çekmecenizde :) Yada benim gibi alın siyah kalın kurdaleyi takın herhangi bir kolye ucuna ve dolayın boynunuza ;)

Bu saç aksesuarına bayıldım. Dümdüz hiç bir numarası olmayan saçınızı bir anda ilham alınası ve baktıkça bakılası bir hale getiriyor :) 

Bu ara Chanel'in imzasına haline gelmiş bu renk kombinasyonu ve ayakkabı şekline Zara'da kayıtsız kalmamış ve günlük kullanılabilir bu modeli yapmış. Eğer bu modele bayılıyor, ama bütçeniz benim gibi bir Chanel almaya elverişli değilse, Zara'ya bir uğrayabilirsiniz. Tabi rahatlığını bilemiyorum ;)

You Might Also Like

0 yorum