Lipkit Dolgunlaştırıcı Etkili Mat Ruj Incelemesi

14:51:00

Kylie Jenner ile başlayan mat likit ruj furyasına bir katkı da LipKit adlı firmadan geldi geçtiğimiz aylarda. Ambalaj olarak bile aynısı :) Bende Instagram'da denk gelip bayağı bir baktıktan sonra merakıma daha fazla dayanamayıp siparişimi verdim. Yaklaşık 2 ay gibi bir süredir kendilerini kullanıyorum. Gerçi Instagram' da beni takip ediyorsanız zaten biliyorsunuzdur :)

Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 


Ben No:1 Candy ile No:2 Soft renklerini sipariş vermiştim. Her iki renkte tam benim sevebileceğim tarzda her türlü makyajda kullanılabilecek renkler. 


Ürünü normal bir lipgloss veya likit ruj sürür gibi sürüyorsunuz. Sürer sürmez dudaklarınızda bir hareketlenme oluyor, hafif bir yanma hissi ile birlikte. Ürünün yapısı opak, bir kez sürerek net rengi dudaklarınızda görebiliyorsunuz. Sürdükten hemen sonra matlaşmaya ve dudağa sabitlenmeye başlıyor. Bu yüzden biraz hatasız sürmeye çalışmak gerekiyor. Aksi halde ise anında müdahale edip yamuk olan veya taşan yerleri temizlemeniz lazım... Sürer sürmez ve matlaştıktan sonraki duruşlarını görmeniz için aşağıdaki fotoğrafa bakabilirsiniz.


Bu ürünün vaadlerinden en dikkat çekici ayrıntı dolgunlaştırma etkisinin olduğunun söylenmesi. Ancak ürünü bu sebeple almayı düşünenlere üzülerek diyebilirim ki maalesef böyle bir etkisi yok. Sürdüğünüzde evet bir yanma ve dudakta hareketlenme hissediyorsunuz ama öyle dolgun dolgun bir etkisi yok... Ben daha çok bu renklerde istediğim gibi mat ve kalıcı bir ruj bulamadığımdan tercih ettim ve iyiki de etmişim diyorum. Sürdükten hemen sonra sabitlenip matlaşıyor ve birşeyler yiyip içtikçe fazla bozulmadan saatlerce kalıcı oluyor. Tabiki ara ara tazelemek gerekiyor ama bu renkler için bu kadarına da katlanılır diye düşünüyorum :) 


Bu fotoğrafta daha yeni sürülmüş altta no:1 Candy ile  üstte no:2 Soft renklerini görebilirsiniz. Her ikiside kurtarıcı ve daima kullanılabilir renkler. 

Eğer dolgunlaştırma işlemine gerek duymuyor, mat, kalıcı ve bu renk tonlarında likit mat rujlar arıyorsanız incelemenizi tavsiye ederim.


You Might Also Like

2 yorum

  1. renklere bayıldım :-)) senin blogunda varmış ve ben takip etmiyormuşum :-( hemen takibe aldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım , ben zaten seni takipteydim :)

      Sil