Flormar Dudak Kalemleri

11:13:00

Merhaba arkadaşlar, uzun süredir burada yokum ama mutfak maceralarımı paylaştığım diğer bloğumda gayet aktifim ;) TIKTIK...  Olmamamın tabi kendimce sebepleri var ama, bunu detaylıca ileri ki zamanlarda konuşuruz ;)

Flormar Dudak Kalemleri

Konumuza dönecek olursam bu aralar rujlardansa dudak kalemlerini sever oldum. Sıcak havalarda dudağımda yağlı ve kokulu bir şeyin varlığının beni rahatsız etmesi sebebiyle, resimlerde de görmüş olduğunuz dudak kalemlerine takıldım gidiyorum... Fiyat ve performans olarak Flormar Lipliner'ları kurtarıcım oldu diyebilirim. Renk verişleri, yapıları ve sürümü oldukça güzel. Bir kere sürdüğünüz şekil itibariyle dudağınızda kalıyor çerçeve dışına taşmıyor, tabiki gün içinde bişiler yiyip içtikçe yenilemek gerekiyor... Ben ruj yerine tüm dudağıma uyguluyorum ve mat dudaklarımın keyfine varıyorum. Bende şu an için beş rengi mevcut, resimlerden de anlayacağınız gibi en çok kullandığım 219 numaralı nude pembe rengi. Neredeyse her türlü makyaja uyum sağlıyor ve açık tenimle çok güzel bir şekilde uyumlu oluyor. Diğer tüm renkleride oldukça sevmeme rağmen en sevdiğim ve ilk almanızı önereceğim renk kesinlikle 219... 

Flormar Dudak Kalemleri

No:201 Çok hoş bir nude... Koyu göz makyajlarının kurtarıcısı, diğer insanı ölü balık gibi gösteren nude'lardan değil ;)
No:219  Boyutundan da anlaşılacağı üzere en sevdiğim ve kullandığım kalem. Eğer bir tane alacaksanız mutlaka bu rengi deneyin derim.
No:228  Nar çiçeği ve pembe karışımlı bir renk... Sade göz makyajlarında çok çok hoş duruyor.
No:230 En sevdiğim pembe tonlarından biri, tam bir pembe :) yine sade göz ve ten makyajında tercih edilince tüm dikkati dudaklara çekiyor. İkinci en fazla kullandığım kalem diyebilirim.
No:232 Kırmızı sürme isteğim kabardığında, yada gece çıkarken kırmızı ruj kullanacaksam çerçevelemek için mutlaka bu kalemden faydalanıyorum. 

You Might Also Like

1 yorum