Örgülü Kolay Topuz

17:17:00

Merhabalar arkadaşlar, yine uzun süreli bir aradan sonra buradayım. Bu araları isteyerek değil, tamamen elimde olmayan sebeplerden dolayı vermek zorundayım. Umarım beni anlayışla karşılarsınız ;) 

Bu arada çok önceden ev, dekorasyon, mutfak maceralarım ve daha bir sürü bu tarz konuları yazmak için SWL EVDE adlı bloğu açmıştım. Ancak zorunlu verdiğim aralardan dolayı henüz biriktirdiğim yazıları ve görselleri yayınlamaya başlayamadım. Sanırım bu hafta bomba gibi başlayacak ! Hepinizi bekliyorum, eğer izlemeye alırsanız çok sevinirim ;)

Şimdi bugün ki konumuza gelirsek, sizlere çok çok kolay ve gününüzü kurtaracak bir saç modeli önermek istiyorum. Yapımı oldukça basit... Önce saçlarınızı yandan ayırıp bir şerit halinde kulak arkanıza kadar ayırıyorsunuz. Sonra balık sırtı örer gibi bu tutamı örüp ensede öylesine dağınık topladığınız topuzunuzun etrafına sarıp, tutturuyorsunuz... İsterseniz topuzu yapmadan önce tepelere hafifçe krepe atarak saçlarınızın daha hacimli durmasınız sağlayabilirsiniz. Biraz tutucu sprey ile sabitleyin ve artık övgüleri almaya hazırsınız. Hemde yapımı 5 dk bile sürmeyen bu saçla ;)



You Might Also Like

0 yorum