WANTED...

15:31:00

Wanted listem uzun bu sefer... Yeni sezonla birlikte, içimdeki alışveriş aşkı alevlenmişken, biri beni dursun diyorum ama dinletemiyorum ! Zara bu sezona bomba gibi bir giriş yaptı, özellikle de ayakkabı ve çantalarda... Eee benim gibi bir ayakkabı aşığının yeni koleksiyonlarda ilk baktığı şey hep ayakkabı olduğuna göre benim bu kanı da olmam oldukça doğal sanırım. Şimdiiiii istediklerim ve aradıklarıma gelecek olursam, ne zamandır istediğim bu baby blue ayakkabıyı maalesef kendi numaramda bulamadım. 37 numara görenlerin insanlık namına bi yorum bırakmasını istesem :) Birde o ayakkabıya bu minnak güzel çanta süper gitmez mi bence giderrrr ;) Baharda bu ikiliyle salınmak için sizi bulmam lazım bebeklerrrrrr.....


Siyah takıntısı ve bağımlısı olan biri olarak, bu rengin benim için mevsimsiz olduğu artık aşikar. Bu ikiliye de bayıldım ve aranıyor... Gece çıkarken yada yemeklerde süper bir seçim olacaklar, bence ;)


You Might Also Like

3 yorum

  1. Maviler benimde favoriiiiiiiim :-)

    YanıtlaSil
  2. ben buldum her ikisini de hatta cantanin pembesini alicam yarin:))

    YanıtlaSil
  3. siyah ayakkabıları denedim aşırı rahatsızdı :(

    YanıtlaSil