Uzun Çizme ve Mini Elbise !

21:02:00

Görüşmeyeli nasılsınız ? Umarım herşey yolunda mükemmel bir hafta sonu geçirmiş, yeni bir hafta için enerji depolarınızı doldurmuşsunuzdur... Ben aldığım güzel haberlerle, yaşadığım şaşkınlıklarla ve ailemle iki gün geçirmemle gerekli enerjiyi topladığıma inanıyorum, yaşayıp göreceğiz bakalım ;) Kombin detayları postun en altında... Mutlu Pazarlar !






Elbise / Dress : McKenzy
Hırka / Cardigan : Persunmall (Burada/Here)
Çizme / Boots : Banggood (Burada/Here)
Çanta / Bag : Martello



You Might Also Like

4 yorum

  1. bu kabana bayılıyorum yahu:)


    brgumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok hoş, çizmelere de ayrıca bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok hoş, kaban ve çizmelere bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. Lovely coat!

    Have a wonderful month :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil