Laci & Siyah

12:02:00

Ne güzel güneşli bir gün, ama şu rüzgarda olmasa ! İşe gelirken hızlıca yaptığımız çekimde aldığım o beş dakikalık güneş enerjisi bir hafta götürür beni, umarım ;) 
Hani lacivertle siyah birlikte giyilmezdi? Artık bu kült fikirde çok eskilerde kaldı, şimdi tüm moda devleri lacivert ile siyahı buluşturdu ve harikalar yarattı. Eee ben zaten kurallara çok bağlı olmayan biri olarak ikisini birlikte kullandım ve üstüne de saçlarımla uyumlu olsun diye -evet saçlarım- kahverengiyi karıştırdım. Çokta zevk aldım... Görüşmek üzere !

Kaban/Coat: Koton ..... Etek/Skirt: Koton ..... Kazak/Sweater: McKenzy ..... Çizme/Boots: Bambi ..... Gözlük/Sunglasses: Choies (Here)





Instagram' da beni izlemek için / Follow me on Instagram : swlblog

You Might Also Like

3 yorum

  1. bende çok kullanıyorum bu renkleri
    dış mekan çekimleri de ayrı bir güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle havalarda örgü en çok tercih ettiğim model.Boğazlı kazakla da hoş olmuş ;)

    YanıtlaSil
  3. tatlım super olmus renkler ve kombın..ohh gunes nasıl enerjı verıyor deılmı

    YanıtlaSil