Kırmızı Ruj İle Günün Makyajı

11:48:00

Genelde günlük standart makyajım özel birşey olmadığı sürece bu tarzdadır. Ürünler, markalar değişir ama eyeliner ve belirginleştirilmiş elmacık kemikleri benim için olmazsa olmaz. Tabi her gün kırmızı ruj sürmem, hatta kırk yılda bir kullanırım, ama severim. Kırmızı ruju da en çok sade bir göz ve ten makyajına yakıştırırım. Ya sadece eyeliner ya da maskara ile belirginleştirilmiş kirpikler yeterlidir. Siz kırmızı ruju hangi tarz makyajla kullanmayı seviyorsunuz ?


Beni Instagramda takip etmek için/Follow me on Instagram : swlblog

You Might Also Like

1 yorum

  1. kaşlarınızı kıskandım ben de sizin gibi dolgun kaş istiyorum istiyorum istiyorum=)))
    makyaj on numara dolgun kaş doğallık, kırmızı ruj feminenlik katıyor..
    sevgiler

    YanıtlaSil