Instagram'da Geçen Hafta #Vol2

13:58:00

Instagram, Instagram, Instagram... Olmasaydı bloggerlar ne yapardı? Tabiki bloglarına daha çok zaman ayırırlardı :) Öyle veya böyle seviyoruz napalım. Seviyoruz, paylaşıyoruz, yorumluyoruz, beğeniyoruz ve yine seviyoruz. Çoğu anımızı hemen dakikasında yayınlıyoruz, fikir alıyoruz. Bakalım geçtiğimiz günlerde Instagrama uğramış ama bloğu teğet geçmiş neler olmuş neler bitmiş hayatımda...


Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : swlblog

Kar yağışının başlamasına önce sevinip, sonra biraz kar trafiği ve soğuğu çektikten sonra lanet edenler grubundanım şu saatlerde, bunu belirteyim :) Soğuklar bi başladı bizim evde ilk hastalığı kapan sevgilim oldu. Daha tam olarak başlamadan bi meyve tabağı, üstüne de Theraflu bu işi çözer. Eee o meyve yer ben naparım, alırım elime çay dolu kupamı, yudumlaya yudumlaya Aramızda Kalsın'ı izlerim. Yıllaaaaar sonra ilk kez bir diziyi izliyorum. Ve cidden kadroyada kurguyada bayıldım, tavsiye ederim. Evimizde yılbaşı hazırlıklarına başladık dersem yalan olur, sadece minnacık bi köşemiz şu an yeniyıl konseptinde. Geçtiğimiz 02 Aralık'ta da bir ayımızı doldurduk, bir restaurant yerine kendi hazırladığım sofrada kutlamak bence daha romantikti. Ve bir o kadar romantik olan şeyde Bambi'den yeni aldığım dizüstü  çizmem ve FrontRow 'dan gelen siparişlerimle yaşadığım aşktı. Bu arada anti parantez; düzüstü çizmeler ve ekose deseni bu sezon oldukça ön planda... Bir sonraki Instagram yazımda görüşmek üzere, öpüldünüz...


You Might Also Like

4 yorum

  1. Sizin 1.ayınızı sevsinler:) Gerçekten bu instagram bir çok bloggerı mahvetti. Blogları boşlattı. Bende bloguma dönüş için direniyorum umarım başarıcam. Bu arada o dizüstü çizmelerinin hastasıyım biliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çoook teşekkür ederim. Ig yok mu bu IG ahh ahhh :)
      Kısa zamanda daha fazla postla bekliyorum seni canım bloğa ;)

      Sil
  2. çizmeleri çok begendim ama bir türlü bulamadım ... nereden aldınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler !
      Bambi'nin çizmeleri, mağazasında var mı bilmiyorum ancak ben Trendyol kampanyasından almıştım ;)

      Sil