Instagram'da Geçen Hafta #3

10:48:00

Eğer haftalık tatillerimi hafta içi kullandıysam işe başladığım gün Cuma bile olsa, bana Pazartesi gibi geliyor. O sebepledir ki herkes "Heyoooo haftasonu geliyo, kopalım coşalım" derken bu hafta ben Cuma sendromuna girdim, bu postu hazırlarken çıkmayı planlıyorum.

Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : @swlblog


*Dizüstü çizmelerimle bu ara aşk yaşadığımı, izin günlerimde daima onu giymek istediğimi?
*Peki kahvaltı hazırlamanın bana meditasyon gibi geldiğini ?Aslında sadece kahvaltı değil yiyecek içecek ne varsa hazırlamanın ve sunmanın iyi geldiğini ?
*Sevgiliyle evde sakin bir şekilde meyve yiyip kitap okuyarak zaman geçirmeyi sevdiğimi?
*Herhangi bir application kullanmadan fotoları bölebilmenin en kolay yolunun ayna olduğunu ?
*En sevdiğim biranın Corona, en sevdiğim şarküteri ürününün kuru et olduğunu ?
*Taşlı tuşlu jeanim yetmezmiş gibi birde üstüne pembe giydiğimi?
*Cupcake desenine gıcık olurken, bir anda bayıldığımı ?
*Ve Kocaman bir Günaydın 'ın herkese iyi geldiğini ?
SÖYLEMİŞ MİYDİM ???


Ayrıca Choies'te çok sevdiğim Midi Eteklere değişik renk alternatifleri eklenmiş ve fiyatıda düşmüş. Sizde bir Midi severseniz hemen http://www.choies.com/search/Midi_Skater_Skirt ışınlanın derim ;)

Choies latest design from $20.79.No minimum purchase amount.Free shipping worldwide. Click http://www.choies.com/search/Midi_Skater_Skirt 



You Might Also Like

0 yorum