H&M DARLING DEEP Duş Jeli ve Vücut Losyonu

10:21:00

H&M'in kozmetik koleksiyonu Türkiye'ye geldi, ne güzel etti...Darling Deep vücut losyonu için "Menekşe, kuş üzümü, fındık, beyaz misk ve sandal ağacı kokuları içeren yumuşak, hoş kokulu nemlendirici, kuruluk giderici vücut losyonu" diye bahsediliyor sitede. Serinin benim gördüğüm kadarıyla duş jeli, vücut losyonu, body butter, vücut spreyi var. Ben sadece bu ikiliyi aldım. Süper, cici, mini, fındık, fıstık ürünler hepsi. Kokuları şahane, fiyatları uygun, görünüşleri muntazam. Ancak tabiki kötü yanları yok değil. Kokuları çooook güzel olmasına rağmen hiç kalıcı değil. Bir saatte hoop uçmuş gitmiş, kimdi o kremlenen az önce dedirtecek cinsten... Ama banyonuzda, yatak odanızda masanızı süsleyebilecek bir özelliğe sahip. Birde ben mağazada her seriyi bulamadım ama Pink Macaron serisi oldukça hoş kokulu ve cici tasarımlı. Pembe sever kızların hepsi eminim bu seriye bayılacaklardır ki stoklarının hızla tükenmesi bu tezimi kanıtlar nitelikte:) Bulunduğunuz şehirde eğer H&M varsa , deneyin derim. Kalıcılık önemli değil sık sık tazelerim, koleksiyonumda bulunsun, alayım hediye ederim, ayyy aynamın önünde ne güzel durdu gibi bahaneler üretilerek alınabilir, benim yaptığım gibi... Karlar altında kalmış bembeyaz bir İstanbul'dan mis kokulu Günaydınlar herkese !


Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : swlblog

You Might Also Like

0 yorum