Coffee !

11:25:00

Aslında benim buraya yılbaşı ile ilgili postlar, üzerinden bir hafta geçen doğum günüm yada evliliğimizde 1. ay dönümümüzden bahsetmem gerekiyordu değil mi ? Tabi ne oldu, ben bloğa doğum günümü yazmayı unuttum, aydönümümüzü yazmayı unuttum, yılbaşı hazırlıklarından bahsetmiyorum bile... Neden bu unutkanlık demeyin, yeni evlenenler anlar beni :) Alışma sürecindeyim ve ev- iş arasındaki tempoyu tutturmaya çalışıyorum. Herşeyle ilgilenmek ve koşturmak amma zormuş, annemi özledim :) 27 Kasım'da bir yaş daha yaşlandım, böhüüüü :(( 02 Aralık'da resmen bir ayımızı doldurduk. Yahu 5 dk önce "Ankara'nın Bağları'nda" göbek atmıyor muydum ben :S Zaman sen ne hızlı ve acımasızsın... 

Hırka/Cardigan: Mango ..... Pantolon/Pant: Mango ..... Çizme/Boots: Ninewest ..... Saat/Watch: Michael Kors



Super slim price flash sale!  Only 7 days! The Greatest Hits Collection!  $9.99 up! Comment under the product, and get a chance to win a free one. Already started! Don’t miss, girls!


You Might Also Like

2 yorum

  1. çok hoş görünüyorsun süper bi uyum :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/12/blues-of-formentor.html

    YanıtlaSil
  2. cok mutlu ol askınla ttalım kahvenı severım kı

    YanıtlaSil