Prenses Misin Dönme Dolap Mı ?

12:47:00

Bu eteğimi her giydiğim de kendimi prenses gibi hissediyorum, tabiki küçük olanından. Hangi ben yaşındaki prenses yapar ki bu hareketleri :) Kendi etrafımda dönmek, eteklerimi savurmak, kahkahalar atmak... Ve evet bu yaşıma rağmen (çokta yaşlı sayılmam caaanım , 27 nedir ki ) bunu da yapıyorum. Bayram öncesi son çalışma günü... Neşe ile dolun, enerjik olun... Ve birazda nostaljik + romantik dokuşlarda bulunun hayatınıza... Bu ufacık şeyler bile bir anda nasıl tüm modunuzu değiştirecek sizde şaşıracaksınız. Ki şu an benim şaşırdığım gibi... Günlerdir sadece 3 saatlik uyku ve full time çalışıyor olmama rağmen bugün bu moddayım, iyiyim, hoşum...  Herkese İyi Tatiller ve Mutlu Bayramlar Dilerim !!!!

I called this skirt 'princess'. I feel like a princess each time I wear it. It is my favorite piece since I bought it. But I'm sorry that it was from H&M's old season. I wish happy holidays and eids all of you !!! 

Etek ve Babet H&M / Üst Pimkie  / Çanta Noname / Saat Michael Kors / Bileklik H&M

Instagramda beni takip etmek için : swlblog
Follow me on Instagram : swlblog

You Might Also Like

8 yorum

  1. neden artık yuzunu goremiyoruz? umarim mustakbel koca yasagi falan degildir !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Hala evli değilim, ayrıca koca yasağı değil :))
      Ben bu şekilde olmasını istiyorum sadece o kadar :)

      Sil
  2. Çok güzelsin çoooook gerçekten etek mütiş :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ama etek kadar bluz de ayrı bi şahane :)

    YanıtlaSil
  4. herzamanki gibi like like like :)

    YanıtlaSil