Dove Hair Therapy Set

12:22:00

Saç bakımı, saç şekillendirme ve saç uzunluğu konusunda oldukça takıntılı ve hala araştırmaya, denemeye devam eden biriyim. Ancak nedendir bilinmez bu deneme merakımla nasıl oldu da Dove 'u atladım bilemiyorum. Sayısız marka, sayısız seri denemiş olmama rağmen nedense şöyle bir düşündüğümde Dove 'un hiç bir ürününü kullanmadığımı fark ettim. Denemem ve fikirlerimi sizinle paylaşmam için bana gönderilen bu harika kutu sayesinde bende Dove ürünleri ile tanışıp, belki memnun kalır isem sizleri de tanıştıracağım, kim bilir ? Tam mevsim geçişinde ve deniz-kum-güneş aylarında saç kaybının yoğun olduğu dönemde belki de derdimize en iyi ilacı bulmuşuzdur ? 

Denedikten sonra bu seri hakkında daha detaylı konuşalım mı , bence konuşalım :) Şimdilik görüşmek üzere, hepinize mutlu haftasonları dilerim !



Teşekkürler Dove, Teşekkürler Dekatlon

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bu tarz setleri nasıl ulaşabiliriz bi çok bloglarda gördüm lorealin rimeli vs ürünleri kutu içerisinde gönderiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım pr şirketleri sizinle iletişime geçiyor, o şekilde ulaşabilirsin ancak ;)

      Sil