BOUTIQUE 9

10:51:00

İndirimler ve üzerimizdeki etkileri başlığı altında o kadar çok yazı hazırlanabilir ki aslında... Bir kuruş bile indirim yapılsa "Allahım
 bu fiyata bir daha bulamam" deyip kasaya koşmalar mı, alırım elbet bir gün giyerimler mi, ne ararsanız... Kadınların belki de en fazla
bahane ürettikleri dönem... Bende aynen bu dönemde bu bota rastladım, ancak kafamda bir limit belirlemiştim. Onun üzerinde olan
 hiçbirşeyi almayacağım diye kendime hatırlatıp durdum ve gerçekten bu sözüme de sadık kaldım. Ancak gelin görün ki hala kalbim
 bu botta. Keşke biraz daha indirime girmiş olsaydı da, şu an kendisiyle başlayan aşkımız resmiyete dökülseydi :)) BOUTIQUE 9


You Might Also Like

8 yorum

  1. çoook şık bayıldım bence almalısın bende dönem dönem düşünmelere başlıyorum alsam mı-ne kadar giyerim ama sonra bir an gözüm dönüyor iyi ki aldım diyorum :) almadıklarımın ardından yoğun bi hüzün :) bazende keşke almasaydımlar ama gerçektende çok şık bence iyice bi ihtiyaçlarını düşün ama al =)) duygu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadım canım, o gün gidip baktım, hala aynı fiyat düşmemiş. inat etim fiyat düşmeden almıcam :))

      Sil
  2. kuzu bu çok güzel bir çizme bayıldım bayıldım.Bu arada sorma o limit belirlemeler.yok artık bu son dahada bişe almam demeler ama sonradan dayanamayıp almalar.Düşünkü hala şu hamileleiğimde bile aldığım 20 kiloya rağmen görünce dayanamayıp aldığım 36-38 beden kıyafetler var.allah sonumu hayır etsin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde senin bebiş alışverişin var düşünemiyorum artık :)
      Allah sonumuzu hayr etsin :)

      Sil
  3. pek guzelmis..ne kadardı caniko?

    YanıtlaSil