KOZMETİK | Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo

11:10:00

Öncelikle, hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun !!!
 
Daha önce size bahsettiğim ve ayrıntılı postu bekleyen Flormar Stylo'yu nihayet bloğa konuk etmenin vakti geldi. Aslında pek bir
şey yazmak istemiyorum. Fiyatına göre beklentilerimin çok üzerinde bir ruj, gloss yada renkli nemlendirici mi demeliyim? Çünkü
 tam olarak ruj gibi değil, tam bir gloss da değil, nemlendirici de değil. Üçü bir arada... Dudaklarınız bir ruja oranla hem daha fazla
 nemli, hem daha parlak, hemde doğal bir renkle kaplanıyor. Bendeki rengi #D40, çok doğal bir kırmızı, mutlaka göz atın derim !
 


 

You Might Also Like

12 yorum

  1. sanırım gloss lar gibiçok ıslak durmuyor değil mi?
    o görüntüyü hiç sevmiyorumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım gloss gibi ıslak durmuyor. daha cok nemli gibi duruyor ;)

      Sil
  2. hahah nota koptum yahu :))

    Aynı ruj bende de var yazmıştım, elimden düşürmediğim hem hafif hem doğal hem bakım yapan günlük kurtarıcılardan biri. Güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama napim Nimom, acayip acayip yorumlar geliyo :)
      Firma yolladı tabi allandırın pullandırın yazın diye:) Nerdeee , ben kendim alıyorum, beğenirsem yazıyorum :) not geçim istedim olmamış mı :))))

      ikimizde güzel günlerde kullanalım ;)

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş,denemeli:)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğeniliyor bu seri, ben de henüz denemedim ama merak ediyorum. Rengi de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin diyorum canım ;)

      Sil
  5. bu seri hoşta yerli markaların fiyatları uçmuş.Sağlam bir indirime denk gelmezsem almayı düşünmüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla son dönemlerde Flormar daki bu değişimin sebebi Yves Rocher ile yaptığı ortaklık ;) buda doğal olarak fiyatlara yansıdı. Bildiğim kadarıyla 31 ekime kadar %30 indirim vardı ama kısa zamanda tekrar olur ;)

      Sil
  6. hımmmm tenks :))) haha :)) yaglı makarna yemıs goruntuden kurtulduk desene canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleeeee:) Yağlı makarna yemiş görüntü müüü, benzetmeye bak yerim seni :)

      Sil