Dilşad Öğütçü Tasarımı Terliklerim

09:57:00

Mükemmel bir günden herkese günaydın... Evet dün gece işten çok geç çıktım, evet sabah erkenden uyanıp tekrar işe geldim, 
ve evet uykusuzum... Ama nedense bugün benim için mükemmel bir gün ;)

Geçtiğimiz hafta izinli olduğum gün bir sürpriz masamda beni bekliyormuş da,haberim yokmuş. İşe geldiğim gün,ofis masamda çok cici
 bir paketin içinde, yine cici birinin elleriyle yazdığı not eşliğinde bu el emeği göz nuru hediyemi görünce nasıl sevindiğimi tahmin edersiniz.
 O kadar sevdim ki, ofise kim gelse "Baaak benim terliklerime" diyerek gösterip durdum :) Kimden geldiğini eminim sizde tahmin ettiniz. 
Şu an blogda hediye çekilişi devam eden o güzel yakaların tasarımcısı Dilşad Öğütçü'den... O kadar ince işçilikle çalışmış ki sizde fotorağlara baktıkça bu özeni görebilirsiniz. Kendisine buradan çok teşekkür ediyorum, ellerine sağlık canım. En kısa zamanda bir kombinle giyip tekrar yayınlayacağım ;) Bu arada sizde facebook sayfasından yaptığı tüm tasarımları görebilirsiniz. 






Follow Me On Instagram : @SWLS


You Might Also Like

6 yorum

  1. bunlar muhteşem olmuş ne güzel bi süpriz olmuş insan bunlar için işe gitmek ister :))))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efettt. çok güzeller cidden. canım arkadaşım çok şık bir tasarım yapmış benim için. Bayıldım...

      Sil
  2. Çok şıkmış, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. cokk guzel askla kullan..tek derdı ayak terlerse kum topraktan rengı gıden tabanlar ( benzerı vardıda bende)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ;) Umarım başlarına birşey gelmez, üzülürüm:(

      Sil