Ice Ice Baby...

19:31:00

Dondurmayı sevmeyen var mı aramızda? Ben ayılıp bayılıyorum diyemem, amaaaa haftanın en az 3 günü gider Marpop' da cevizli, fıstıklı dondurmaları hüpletirim :) Hem işten sonra biraz hava almış olurum, hemde serinlemiş ;)
Eğer Anadolu yakasında güzel bir dondurma yemek isterseniz Cadde'deki Marpop'u mutlaka denemelisiniz ;)

Instagram'da beni takip etmek isterseniz kullanıcı adım @swls. Yada blogda hemen sağdaki Follow @swls butonundan neler paylaşıyorum görebilirsiniz ;)



Üst ve kemer H&M,  Etek Kadıköy'de bir butikten

You Might Also Like

6 yorum

  1. bak şimdi bana da kaç gündür dondurma yemediğimi hatırlattın:))

    YanıtlaSil
  2. özellikle karamelli ve damla sakızlııı
    çok severimmmm

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Offf dondurma deme bana yemek yemem sırf onu yerim o kadar seviyorum yaa nolcak benim sonum heheheh

    YanıtlaSil
  4. aynennnn bayılırımmmmm dondrmaya hergun neler yıyorum bı bılsennnn

    YanıtlaSil
  5. canım çekti ama .....


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil