NARS Loose Powder in Flesh

10:14:00

Şimdi efenim, çok kez bloğumda okumuşssunuzdur, "kullanmadığım pudra kalmadı, iddaa ediyorum pudra konusunda çok iyiyim" falan filan :) Ama ben hiç toz pudra kullanmamışım, o sebeple kullanmadığım pudra varmış kabul ediyorum :)
Press pudraları oldum olası çok severim, sürümü pratiktir, daha kapatıcıdır, taşıması kolaydır. Ama yaz mevsiminde cidden yüze ağır gelir. Bu sebeple bende ilk defa toz pudra denedim, bayıldım ve makyaj koleksiyonuma kattım. Şu aşağıda gördüğünüz benim ilk loose powder'ım. Sanırım bir ilk için güzel seçim ;)



Renk konusunda tercihim Flesh adlı, aslında her renk cilt tipine rahatlıkla gidebilecek tonu oldu. 



Kullanımı gerçekten zahmetli, daha ilk açışımda etrafıda, paketide, süngeride mahvettim:) Ama kullandıkça el alışıyor. 



Bu üründen sakın kapatıcılık beklemeyin. Tek özelliği sabitlemek ve belki biraz ışıltı vermek. Fondoteninizin yada renkli nemlendiricinizin üzerine, ponpona biraz pudra alın ve hafif tamponlar şeklinde pudrayı oturtun. Parlamayı önlüyor, sağlıklı bir görüntü veriyor. Ama dediğim gibi kötü yanları, kullanımı zahmetli ve çantada taşınacak bir ürün değil. Ama hem yüze hem dekolteye geçilebilecek güzel bir sabitleyici ;) Aşağıdaki resimde Nars Sheer Glow Foundation üzerine uygulanmış halidir. 

You Might Also Like

2 yorum

  1. hımmmm pıkı tesekkurler:)) pudra kullanamayan bırı olarak yınede aklımda bulunsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm eğer kullanmak istersen aklında bulunsun, dene ;)

      Sil