Today's Mood

19:14:00

Arkadaşlar, bu aralar cidden çok yoğunum, resim çekip aktarmaya hiç vaktim olmuyor. Bu bir süre daha böyle gidecek gibi görünüyor. Ama Instagram daha kolayıma geldiğinden günlük outfitlerimi, sevdiğim detayları orada anlık olarak paylaşıyorum. Takip etmek isterseniz kullanıcı adım "swls"...
Bugünde işte böyleyim. Eskitilmiş görünümlü gri tunik, skinny jean ve nude pumps... Tabi pembe ve mordan oluşan ojeleride unutmamak lazım :) Bu sezon rengarenk ojelerin trend olması beni o kadar sevindirdi ki... Rengarenk olmaya bayılıyorum...


Hi everyone... I'm so busy nowadays thats why I could not upload more clear photos. I think it will go on for a while. But I'm more online at Instagram. You can follow me, my username is swls
Here is my todat outfitAntique-looking gray tunic, skinny jeans and nude pumps. And my colorful nails :) 





You Might Also Like

9 yorum

  1. çok cici :) bu tırnak akımını ben de sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. senin ocelerini yirim ben :)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok tarz tatlım:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Rengarenk ojeleri kendime yakıştırmıyorum ama sizler de görünce çoookk beğeniyorum. Çok ciciler.

    YanıtlaSil
  5. cecilia, dimi yaaa böyle renk renk olmak hepimize çok iyi gelecektir eminim ;)


    nasli, cnm benim tşk ederim. senin kadar güzel süremesemde olmasada eğleniyorum kendi kendime işte ;)

    YanıtlaSil
  6. CMOS, ihihih beğendin mi cnm ?

    begüm, çok tşkler fıstık ;)

    Papiş Style, Cnm aslında sende de güzel durur kesinlikleee ;) Gel bi deneyelim ?

    YanıtlaSil
  7. cok tatlsın her halın cok guzel tırnaklarında cok guzel papılerınde on numara saclarında ben zaten sneı cok begenıyorum bılyorsun..bende cok yogunum :(( ıns. ıle vakıt gecırıyoruz desene:))

    YanıtlaSil
  8. Kombinini sevdim de tırnaklar da ayrı bir güzel. Ben de deneyeyim en iyisi :)

    YanıtlaSil