Today's Mood

13:58:00

Merhabalar, bugün kendimi süper hissediyorum, havanın müthiş güzelliğinin üzerimde etkisi büyük. Tabi birazdan aşağıda ofis masamı göreceksiniz, onunda etkisi yadsınamaz derecede :) İşte tam bu noktada ofis arkadaşlarıma bir teşekkür etmem gerekiyor :)
Bugün gayet spor ve unlu mamül mood'undayım :) Sizler bugün nasılsınız?
 Instagramda bu shotları an an paylaşıyorum, takip etmek isterseniz kullanıcı adım "swls"...


Hi everyone, I'm feeling super today, awesome beauty of air have a great effect on me.You will see the other effect below photos:) 
I'm in sporty and sweet mood today. How are you ?
I'm sharing my photos on Instagram. If you want to follow, my username is "swls"...






You Might Also Like

19 yorum

  1. eyttttttttttttttttttttt ben tatıl ıstıyorum ve yınelıyorummmmm cok tatlısınnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  2. canımmm çekti o tatlılardan :) banada yolla...harika bi gün canım bugun, cok güzelsin sende...mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  3. ben de istiyorum o kurabiyelerdeeenn :(

    YanıtlaSil
  4. bende temizlik modundayim bugün =)
    bugün tüm gün ev isleriyle ilgilenmem gerekiyor..
    kot gömlegin cok sIk cok begendim.. ojelerin de harika !

    YanıtlaSil
  5. tırnaklar yakıyooooor:)

    YanıtlaSil
  6. :))) tırnakların güzelliğine bayıldım :))) kurabiyeleri görüncede acıktım sen zaten çok minnaksın:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. jean gömleklere bayılıyorummm ya harıka cok da yakısmıs sewalime :)

    YanıtlaSil
  8. Yine ne tatlısın ojelerin harika olmuş =))

    YanıtlaSil
  9. jean gömlek, tırnaklar ve tatlılaar:) canım istedi..

    YanıtlaSil
  10. Süpersin gercekten canım, + afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  11. kokoş kelebek, hadiii kalk kalk gidioruz tatileee. öpüyorum kocaman fıstık ;)

    myprincess, fıstıgım sen iste yeterki. sana fırın açarım ben. öptüm cnm kocaman..

    YanıtlaSil
  12. cicibebe, cnm hemen adres alim yollıyim ;)

    want more fashion, cnm ben bu haftasonu full çalışacagım ama hafta içi evdeyken o moda gircem bende :) çok tşk ederim güzellik ;)

    YanıtlaSil
  13. CMOS, çok tşkler cnm benim ;)

    begüm, :) çok tşk ederim cnm benim. hadi senide bizim işyerine transfer edelim :)

    YanıtlaSil
  14. Duygu Şenyürek, çok teşekkürler cnm ;)

    Serap Tan, çok tşk ederim fıstıgım. beğenmene çok sevindim;)

    YanıtlaSil
  15. Rococosh, çok tşk ederim güzellik begenmene çok sevindim;)

    Fashion Mini, :) çok tşkler cnm. hemen bizim işyerine transferrrr :)

    pembeesinti, çok tşk ederim cnm benim. gel birlikte olsun;)

    YanıtlaSil
  16. tirnaklarini bi sari bi kirmiziya boyatsaydim

    sampiyon cimbom (:
    http://ferhatbayram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Güzel olabilirdi kiii bende bir cimbomluyum :)

    YanıtlaSil
  18. Önce masaaa sonra tırnaklar şahaneee :)

    YanıtlaSil