NARS Make-up Shopping

12:35:00

Daha önce Burada tanıttığım ve severek kullandığım Estee Lauder Doublewear fondoten ve pudram bitmek üzereyken yine araştırmacı geliştirmeci yönüm ağır bastı. Kullandığım ürünlerden memnun olmama rağmen farklı ürünler deneme isteğim beni Sephora'ya yönlendirdi, kendimi önce Chanel standının, sonra NARS'ın önünde buldum. Aklımda Chanel'e dönmek varken, en açık tonunun bile benim cildimin 5 ton koyusu olduğu gerçeğiyle yeniden karşılaşınca, U dönüşüyle NARS'ı denedim. NARS Sheer Glow Foundation ve NARS Loose Powder'ı orada deneyerek ve bayılarak kasaya yollattım. Önümüzdeki bir kaç gün içinde detaylı olarak yazacağım. Özellikle merak ettiğiniz birşey var ise ona göre çekim yapabilirim isterseniz ;)

"Tabi yüze uygulanmış resim istemek yok, biliyorsunuz çok fazla o işe girmiyorum ;) "






You Might Also Like

6 yorum

  1. Güle güle kullan fıstık ;)) ee kullan kullandıkça yaz bakalım sevecek misin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm 1 haftadır kullanıyorum, cidden memnun kaldım. bu hafta içinde daha detaylı yazıcam ;)

      Sil
  2. Güle güle kullan,nars seçmekle iyi etmişsin bence en kaliteli ürünleri piyasa sunuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm zaten Eden ve Allıklarını kullanıyordum. ama ilk defa fondotenini kullanıyorum. Oldukça beğendim ;)

      Sil
  3. mutlu günlerde kullaaaan! deneyimlerini merak ediyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım fondotenini yazdım bugün ;) çok tşkler cnm benim :X

      Sil