İki Denim Arası

11:48:00

Merhabalar...
Biliyorum bu aralar herkeste bir durgunluk, bir salmışlık var... Ama genelde bu dönemlerde olur bilirsiniz, bahar yorgunluğumu, yoğun işler mi, ne ararsanız bünyede toplandığı için, bloglar hep ikinci plana atıldı. 

Neyse efenim geç olsun güç olmasın diyerek kaldığımız yerden devam edersek, denim parçalara ne kadar düşkün olduğumu, her fırsatta elimin ilk jean'lere gittiğini biliyorsunuz. Bu kombinimin adını "denim arası dantel" koydum :) 






You Might Also Like

13 yorum

  1. ohh pek güzel olmuş montuna benzeyen bi mont bendede war bayılarak giyiyorum:)))



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeliz yine, manzarada harika canım arkada...;)

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılar şahane,yeni blogger ayakkabısı:)

    YanıtlaSil
  4. you have so beautiful hair hun!great outfit love the shoes!
    xo
    Dena
    Style LimeLight

    YanıtlaSil
  5. bende kendimi toparlayabilirsem kombin postu yapmak istiyorum.
    çok hoş görünüyorsun sevalcim

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuşsun canım, ayakkabılar şapşahane :)

    YanıtlaSil
  7. begüm, ikimizde güle güle kullanalım cnm. senelerdir vazgecemediğim bir parça ;)

    Myprincess, çok tşkler cnm benim, sen gel ben seni nerelere götürcem :X

    YanıtlaSil
  8. Pink Princess, tşkler cnm valla öyle oldu biraz adı ;)

    Style LimeLight, thanks dear.. kisses for comment :X

    YanıtlaSil
  9. pembe fiyonk, hadi canım inş en kısa zamanda bekliyorum kombin postlarını ;)

    sevda s, çok tşkler canım benim öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
  10. hey leydim sahane gozukuyosun sahane
    bu pantolon boyu herkese yakısmaz ama sana cuk nokta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavruuu nerelerdeydin sen bakimmm :) çok tşk ederim canım, şımartıyorsunuz beni kuzummm ;)

      Sil
  11. ayakkabilar süper !!
    zarada cok gördüm ama almamistim.. keske alsaymisim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm. aslında hala mağazalarda var bu ayakkabı, eminim süper kombinlersin sen :X

      Sil