Asymmetrical

14:48:00

Yağmur dedik, soğuk dedik güneşi tekrar açtırdık, eee bir bravo gelsin mi bize... BRAVO :)
Sonbahar - Kış koleksiyonlarıyla gündeme oturan ve oturduğu yerden inmeyi düşünmeyen trend, asimetrik etekler, hala fast fashion markaların gözdesi. Bende ilk çıktığı şaşaalı zamanlarında bir kaç tane toplamış, hatta kendi uzun eteklerimi modifiye etmekle birlikte hatırı sayılır miktarda asimetrik eteğe sahip olmuştum. Hıı şimdi sorsanız gerekli miydi? Maalesef fazla abartmışım diyorum :) 
Şimdiye kadar sayısız kez giymişimdir ama blogda paylaşmamıştım, çünkü diğer blogger arkadaşlarım zaten olabilecek bütün tarzlarda kombinleyip paylaştılar. Bende artık üzerinden uzun bir zaman geçtikten sonra bugün giydim ve bir kaç kare fotoğraf çektim. 


We said said said "the weather was rainy, cold, bırrr", so the god heard us and sent the sun... Well done :)
Asymmetrical skirts are hottest trend since Fall-Winter Collections. I had bought a few skirt in different colors and modified my long skirts as asymmetric. But now thinking we exaggerate this trend so much :)
I wore asymmetric skirt many times, but not postted. Because all my blogger friends wore it in possible styles. After a long time passing over it, I wore one of my asymmetrical skirt and took a few photos. 





Follow me on Instagram : swls
Follow me on Facebook : SWL

You Might Also Like

6 yorum

  1. i love it!this skirt is my fav!!Great!
    xo
    Dena

    http://style-limelight.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. aşkocum olsun sende giy ince beline deri kemerle çok cici olmuş çok yakışmış=) bn hiiiç asimetrik etek almadm şimdi bunu fark ettim=) bnde mi modifiye etsem ne dersin=) tatlı yorumunada çk teşekkür ederim balsın cansın!

    YanıtlaSil
  3. @Style LimeLight, thanks dena. I love this skirts too much like you ;)

    @coco jelly, valla cnm uzun maksi eteğin varsa giymediğin, hemen kes biç bitanede olsun :) bence hemen modifiye etmelisin ;) biker botlarla ne güzel olur ;)

    YanıtlaSil
  4. ne giysen çok yakışıyor canım sana, baharın gelmesi hepimize iyi geldi...tüm blog kızlarında ayrı bi güzellik var walla :)

    YanıtlaSil
  5. asimetrik eteklere bende bayılıyorum sanada çok ama çoook yakışmış:)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoşsun canım, çok beğendim :)

    YanıtlaSil