Cute Blog Award & MIM

11:26:00

 Sevgili Kokoşş Kelebek'im beni hem ödüllendirmiş hemde Mim'lemiş :) Çok teşekkür ediyorum...



1- En favori makyaj malzemen?
Pudra, pudra, pudra. Onsuz ben bir hiçim :))

2- 2012'nin en sevdiğin trendi nedir? 
Kesinlikle floral ve pastel. Ayrıca desenlerin bir arada kullanımı. Kendim işyeri şartlarımdan dolayı pek uygulayamasamda diğer blogger arkadaşlarda görmeye bayılıyorum.

3- En sevdiğin tatlı?
Tiramisu... Ama kendi yaptığım tercihimdir ;) Hadi buradan kendime bir öhöm öhöm yapayım, mutfak işlerinde cidden iyiyim ;) Hiç mütevazi olamiciiimmm:)

4- Favori rengin?
Siyah ve beyaz... Bütün renkleri severim ama, bu iki rengi neredeyse hergün ıhh demeden kullanırım.

5- İsmin ?
SWL... Aralara iki tane ünlü harfi de siz koyun ;)

6- En son dinlediğin şarkı?
Sabah işe Numberone'da Dante Thomas - Miss California çıkınca dinleyerek ve yüksek sesle eşlik ederek geldim. Linkini ekledim sizde dinleyin, eskilere gidin :)

7- Kediler mi köpekler mi?
Hayvanları severim ayrım yapmam, ama dokunamam. 10cm yakınlık iyidir :) Bence Balık, en güzeli :)

8- Daha önce blogda söylemediğin birşey söyle ?
Söylemediğim anlatmadığım birşey kaldı mı :) 




You Might Also Like

1 yorum

  1. canımmmmmmmm ne cok post yapmısısn masalah sana mımı ne zor buldum :)) pudrasız hıcsın demek hahah cok tatlısın ama olmaz kı...hayvan sevgıne de cok guldum supersom

    YanıtlaSil