SOME FLOWER

23:46:00

Bir önceki postumda Preview yaptığım outfitimi sonunda yayınlayabildim. Bu aralar biraz gecikmeli geliyorum, yorumlarınızı cevaplayamıyorum beni mazur görün. En kısa zamanda tek tek cevaplayacağım ;) Bu arada Instagramda daha faalim, eğer takip etmek isterseniz kullanıcı adım "swls" yada "Seval VeModa" .
İki gündür izinliydim, dün yazlığa gittik sezonu açmış olduk. Bugünde kendi işimi kendim yaparım diyerek, "Cadı"mın muayene işleriyle uğraştım. Siz siz olun sakın Dudullu Araç Muayene'den randevu almayın. Saat 16:00'daki randevuya 18:00'de girebildik. Ne zor işler, hiç benlik değil :) Neyse...Güzel bir yemek ardından, Cadde'de eritme yürüyüşü bu yorgunluğu çoktan alıp gitti...


Here is my outfit that I published a preview at previous post. I'm so busy in my private and work life so I couldn't be so actual nowadays.
Wednesday and thursday was my off days of this week. Yesterday we went to my parents summer house and opened the season. Today I took my car inspection. Anyway... A good dinner, than some walk at Cadde. Now I'm little bit relaxed.




You Might Also Like

10 yorum

  1. Çok şık bir kombin olmuş bluz ve kazak ikilisi bayıldım:)

    Blogumda çekilişim var, bekleriim:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  2. cicim bayıldım, baharı getirdin sabah sabah bizlere ne güzel olmuşsun böylee öperim :)

    YanıtlaSil
  3. çiçek desenlerini bu yaz çok göreceğiz sanırım seninkide pek hoş canım:)

    YanıtlaSil
  4. Nice Blog with nice Outfits. I followed you from yellow chicks Blog :)

    YanıtlaSil
  5. tatlim.. sonunda bloglara bakabilecek firsati yakaladim :)

    cicekli bluzun cok hos, koyu mavi jean ile güzel bir uyum olmus <33


    güzel bir hafta sonu diliyorum , gerci biZ instagram da cay, kahve esliginde sohbet ederiZZ daha :D

    öptüm

    YanıtlaSil
  6. çoooks evimli ve şık bi kombin olmuş:) Sezonu hem kıyafetlerin hem yazlıkla açmış olman şahane :) Darısı başıma:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Süm, tşkler cnm. bakıorum hemen bloğuna ;)

    Nimo, cicimmmm çok tşk ederim. sonunda geldi ya bahar benden mutlusu yok. bide yaz geleydi iyiydiii :) öptüm çook ;)

    YanıtlaSil
  8. cemre, evet cnm bu sezon pastel ve floralin sezonu. çok tşk ederim;)

    H1972, welcome dear;) I'm following you too thanks ;)

    YanıtlaSil
  9. civciv, çok tşkler cnm benim güzel yorum için;) bende güzel bir haftasonu dilerim cnm. Instagramda görüşürüzz :D:D

    begüm, valla cnm öyle iyi geldiki yazlık hiç sorma ;) çok tşk ederim öptüm çook

    YanıtlaSil