NEW IN... ZARA HEELS & FLAT

17:00:00

Zara'nın yeni koleksiyonunu incelediğimde bu ayakkabıya aşık olmuş, hatta sizlere de soraraktan aramaktaydım. Eee ayakkabı canavarı durur mu, müdavimi olduğum Capacity 'i Zara'yı arayıp, ki artık bütün çalışanlarla kanki oldum :) , benim için 37 ve 38 numaralarını ayırmalarını istedim. Zara'da numara problemi yaşadığımdan hep böyle yapıyorum, çünkü Zara'nın bazı modellerinde kalıplar çok dar olabiliyor. Ama 37 tam oldu ve ayağımda duruşuna bayıldım. Sezonda 4 katına satılan bu babetleri tek ve 37 numara bulunca, yanına ekledim...
Veee artık uzun bir süre alışveriş yapmamaya karar verdim :)) Nasıl beğendiniz mi ikisinide?

I fell in love with this colorful shoes when I researched the Zara's new collection. I called the Capacity Zara Store, to reserve this shoes in 37 and 38 number. Because I always have problem with Zara's shoe number. It may be tight so I reserved the two. But, 37 is the true size and the shoe was looking amazing when I wore it. Than I added this sweety flats to my shopping. 
I took a desicion to stopped the shopping for a while :) Do you like my latest shopping ?






You Might Also Like

18 yorum

  1. ooo tam sezonluk harika parçalar almışsın canııımm :)

    YanıtlaSil
  2. 1.si bi harika! Ayakta sahane durdugundan eminim. Hem zarif, hem gozalici. Bu babetin ise renk birlikteligini cok seviyorum ama sivri burunlu olmasindan pek hoslanmiyorum. Gerci sen begenmissin, bana 'guzel kombinlerde giy canim' demek duser;)

    YanıtlaSil
  3. ikisi de çok güzel bu papilerin:)

    YanıtlaSil
  4. aah ahhh ilk görseldeki turuncu papi sana sesleniyorum 36 numara olarak neden ayağımı tutmadın :( bugün denedim büyük durdu cnm sen güleeee güle giyyy :)

    YanıtlaSil
  5. Hayirli olsun ebbek cok guzelmis:) ok msj bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. bayıldım bayıldım bayıldıııım =) güle güle giy balım :*

    YanıtlaSil
  7. allahım sana geliyorum :) nasıl güzel nasıl seksi bi ayakkabı bayıldım!!varya beni hep alışverişe teşvik ediyorsun, bu hareketleri sahalarda görmek istemıyoruz artık :) yeterrr :) yapma girme kanımaaa...

    YanıtlaSil
  8. topuklusunu ayrı, babetleri ayrı bi begendim ve çeşit çeşit kombinler hayal ettim kafamda:) herşeyle şahane olacak bu ciciler, güle güle giy kuzum, ayagında paralansınlar ^__^
    mümkünse de ayakkabı alma artık bisüre :P

    YanıtlaSil
  9. Topuklular gerçekten çok hoş benimde yeni sezonda dikkatimi çekenlerden biriydi:))Güle güle giy bitanem:))

    YanıtlaSil
  10. sevalcim ayakkabılar gerçekten şahane. ben de geçen gün denedim ve çok çok güzel oldu, alınacaklar listeme ekledim ben de=) ayrıca h&M'in sitesinde az önce bi çanta gördüm, tam da bu ayakkabı için üretilmiş sanki, bakmak istersen linkini veriyim http://www.hm.com/tr/product/95401?article=95401-B#article=95401-B

    YanıtlaSil
  11. Orucu bi bozdun pir bozdun. Beni de bozacaksın yakında:))

    YanıtlaSil
  12. 2side birbirinden şık parcalar cnmm..hadi yaz gelsin:)

    YanıtlaSil
  13. Harika parcalar cnm !
    Güle güle giy .. Birinci modelin komple siyah olanina baktim Ben de Gecen gün zarada :D

    Yazi iple cekiyoruzzz dimiii ??


    Öptüm

    YanıtlaSil
  14. seni ayakkabı canavarı seni
    yakında alacagından hıc suphem yoktu bu ayakkabıyı ma bu kdr hızlı beklemıyodum

    emınım cok yakısacaktır ve guzel kombınler gelecektir

    babetin de guzelmiş begendım cnm
    yzın daha da cok moda olcak boyle sıvrı burunlu babetler

    güle güle giy simdiden

    YanıtlaSil
  15. O turuncu için kocccccamaaaan bir WAAAAAAUOOOOW demek istiyorum, gule gule kullan canim:)

    YanıtlaSil
  16. turuncular şahane... güle güle kullan

    YanıtlaSil
  17. güzel günler de kullan tatlım çok güzel;)

    YanıtlaSil
  18. kesınlıkle sahaneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ler bayıldımmmmm ba-yıl-dım

    YanıtlaSil