ALL...

12:20:00

İstanbul'a kar yağmasından nefret ediyorum, çünkü kar İstanbul'a hiç yakışmıyor. Sevgililer Günü sonrası nefret duygusunu hissetmeyi hiç istemezdim ama hava durumu sağolsun :S 
Dün parça parça yayınlamaya çalıştığım outfitim... Biraz yorgun görünüyor olabilirim, mazur görün - saat 24:00 'e geliyordu ben işten çıkarken :S

It is snowing Istanbul today. But I hate, because the snow does not suit Istanbul :S  I dont want to feeling to hated after Valentines Day, but It is all weather's fault. 
Here is my all outfit of yesterday. I can seem a little tired cause the time was 12pm when this photo was shooting. 


You Might Also Like

6 yorum

  1. parça parça olsa da ben ne kdr hoş olduğunu biliyordum zaten :) her zamanki gibi yakıyorsun canım...yaz gelsin - güneşi özledim bitsin şu kış artık :(

    YanıtlaSil
  2. canım ya ne çok çalıştırıyorlar sizi :(

    YanıtlaSil
  3. Nice blog here,I like your looks =) following you now!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me back =)
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  4. I like your style!!!
    Maybe we can follow each other?
    You like art and fashion?

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  5. bayiliyorum bu all-black kombinlerine! kalp desenli blua bittim (: ve sana örgü saç çok yakisiyor bence!
    canim mimlendin haberin ola (: öptüm tatlim, sevgiler... Merve

    YanıtlaSil
  6. Myprincess, kesinlikle şu kış artık bitmeli. bıktım artık soğuklardan :S öpüyorum cnm çok.

    Esra, öyle valla fena çalışıorum;)

    ylenia, thanks your following dear;)

    Marcela Gmd, thanks dear. we can follow each other.

    TuquAzria, çok çok tşk ederim hayatım. en kısa zamanda Mim'ini yapacağımdan emin olabilirsin ;) öptüm...

    YanıtlaSil