My Smokey Eyes With Sephora

14:25:00

Bir önceki postumda tanıttığım Sephora Smokey Eye Palette ile yaptığım göz makyajı...
Göz makyajımda tamamen bu paletteki ürünleri kullandım ki size kesin bir fikir versin diye. Bu arada bu makyajımda göz altına kalemdi, maskaraydı kesinlikle kullanmadım. Sadece aydınlatıcıdan biraz uyguladım. Böyle çok daha hoşuma gider benim:))
Kalemi neden beğenmediğim bu postlarda daha açık sanırım ;) Far üzerine sürümü oldukça zorlayıcı. Ben farlarını ve maskarasını çoook beğendim. Eğer bu palet kalmışsa kesinlikle tavsiye ederim ;)



You Might Also Like

4 yorum

  1. güzel gözlerine koyu renk cok yakışmış canım .D

    YanıtlaSil
  2. huu mükemmel farsürme özürlüsü olarak denemeliyim =)

    YanıtlaSil
  3. bu ürünü ben de aldım:) hatta fotolarını bile çektim blog için:) çok pratik bi ürün..seyahat için de ideal..sana da çok yakışmış cnm

    YanıtlaSil
  4. Chunli Beauty, çok çok tşk ederim cnm benim ;)

    Rococosh, kesinlikle denemelisin süper duracaktır sendede eminim;)

    Pellora, çok tşkler cnm. seninde postunu bekliyorum kısa zamanda ;)

    YanıtlaSil