Happy Happy Sunday

19:32:00

Pazar günlerini, özellikle de  bu pazarı çooook seviyorum, neden mi?
-Dün diplerimi boyattım rahatladım.
-Ne zamandır aklımda olan Payetli Clutch 'ımı dün akşam hayata geçirdim.
-Bunların rahatlığıyla bütün Pazarı kendime bakım günü ilan ettim.
-Kaşlarımı şekillendirdim, cildime buhar banyosu yaptırdım.
-Peeling ve maskelerle kendimi şımarttım.
-Manikürüm de tamam.

Süper bir duşun ardından, elimde organik kuşburnu çayım ve parıl parıl olmuş cildimle nasıl güzel bir PAZAR olmasın bugün...
Sizler bu güzel günü nasıl geçiriyorsunuz ??


I like Sundays especially today. Because,
- I went to the hair salon to colored my hair.
- I did a sequin clutch myself.
- I shaped my eyebrows.
- I took a steam bath for my skin. And I peeled and had a cleanser mask on my face.
After a super bath, now I'm writing post with drinking organic rosehip tea and my shiny skin. What have you done today ?

You Might Also Like

4 yorum

  1. ohh süper yapmışsın.bakım kadar insanı rahatlatan bişey yok gerçekten.o zaman seniiii yeni saçlarınlaa bekliyoruuuuzz.:) çantan da harika olmuş.çok begendimm.çok beceriklisin gerçekten canım benim :)

    YanıtlaSil
  2. bende senin gibi yapıyorum tabi dışarı çıkmayı tercih etmezsem:) bugün gezdiğimden senin bahsettiklerinin hiçbiri yapamadım:)

    YanıtlaSil
  3. Ohhh super mks gibisin mis kokun buraya kadar geldi:))
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. JOY, çok tşkler cnm. haklısın bakım kadar bir bayana kendini hem psikolojik hemde fizyolojik iyi hissettiren birşey yokkk :)

    özge, cnm hava berbattı bende evde takılayım istedim. sanırım iyide yaptım :))

    khaleesi style, oy oy cnm benim tşk ederim ;)

    YanıtlaSil