Military Outfit

14:41:00

Bu post sadece bir parça military içersede bence ana teması "military", banane :)))
Şu postta sizlerle tanıştırdığım gömleğim hala giyilmeyi beklemekteydi. Kendilerini artık üniformam yaptığım siyah pantolonum ve beyaz bir kazakla kombinledim. Üzerini de geçen seneden military ceketimle tamamlayınca tam benlik bir görüntü oluştu.

I wore my Zara Shirt which I had postted it before. A black pant and a soft white sweater were accompanied it. I completed the whole image with military jacket. Do you like?








Pantolon : H&M / Gömlek : Zara / Kazak : Defacto / Ceket : Mango / Çizme : Deichmann / Kolye : Koton
Pant : H&M / Shirt : Zara / Sweater : Defacto /Jacket : Mango / Boots : Deichmann / Necklace : Koton

You Might Also Like

15 yorum

  1. Great outfit~!love jumpers with shirts!:)

    Style LimeLight

    YanıtlaSil
  2. seviyorum ben bu tarzı...gömlek üstü kazak altta skinny pantalon ve çizmeler!süper olmuşsun cnmm

    YanıtlaSil
  3. çoook dadluuu olmuşsun sen yineee bayıldım çizmelere fıstıgım :)

    YanıtlaSil
  4. sevdim bunu :D çok güzel olmuşsunn :)

    YanıtlaSil
  5. bu ceket cok ozel bir parca, cok yakışmış tatlım.... bir de ben seni sokakta gorsem kesin tanırım, acaba artık su yazıyı aramızdan kaldırsak mı:D

    YanıtlaSil
  6. Canım çizmelerinde üstünde ayrı bir güzel duruyor:) Tekrar güle güle giy. Yaka üstündeki aksesuarlar ise son zamanlardaki favorim seninkinede bayıldım:))

    çok öptüm...

    YanıtlaSil
  7. çok hoş bi görüntü olmuş canım :) military tarzını bende seviyorum kolyeni cok begendim ♥

    YanıtlaSil
  8. Dena Tsal, thanks dena, I liked it too ;)

    Gizzy, çok teşekkürler cnm benim;)

    YanıtlaSil
  9. myprincess, çok tşkler cnm benim ;)

    Chunli Beauty, çok tşkler cnm beğenmene sevindim;)

    YanıtlaSil
  10. Aysun Karaalioğlu, :))) yok cnm kaldırmayalım şimdilik kalsın :) aslında amacım gizem fln değil resimleri çok kopyalıyorlar bir nevi önlem bir kaç olay başıma geldide ondan cnm. belki ileride yazıyı kaldırırım ;) bu arada tşkler hayatım öpüyorum..

    Ayça, çok tşkler cnm beğenmene çok sevindim;)

    YanıtlaSil
  11. essu, çok tşkler cnm, military bu sezon oldukça gözde yine denemek lazımdı ;)

    YanıtlaSil
  12. Bu kolyeyi dün alıp kasaya kadar gitmiş sonra vazgeçmiştim. Şimdi iş çıkışı gidip almaya karar verdim:))

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle almalısın cnm resimlerden bile daha hoş duruyor ;)

    YanıtlaSil