Hangisi??? Michael Kors Watches

13:27:00

Arkadaşlar Rafet'ime söz hediyesi saat almak için Saat&Saat 'e gittiğimizde bende Michael Kors'un indirimde olan bu modelini oldukça beğendim. Benim bu postumda istediğim saatten farklı olsada, fiyatı ve rengiyle neden olmasın dedim ve siparişi verdim. Sanırım 2 gün içinde gelir ve bende gidip muhtemel saatime bakarım :)


AMA yinede aklım karıştı....
Sizce bekleyip istediğim saati mi  (tıktık), yada fiyatı süper  rengide altın buda yeterli deyip bu saati mi almalıyım??? 



Daha önce istediğim saat ise buydu;





You Might Also Like

14 yorum

  1. süperler gerçekten ben de isteriim =)

    YanıtlaSil
  2. Ah cicim ne gerek var o kadar pahalı şeylere ... :P
    ♕This is★My βℒ♥g♕

    YanıtlaSil
  3. bence kesinlikle ikincisi.yuvarlak hatlı saatler kolda daha şık duruyo.Ayrıca kolayca hem basic hem de casual kombinler oluşturabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Super cute watch dear and great blog!
    Following! Follow back? <3

    YanıtlaSil
  5. 2. ama uçurum şeklinde aşırı bir fiyat farkı varsa tabi ki 1. de olur :)

    YanıtlaSil
  6. rococosh, cnm bende istiyorum siparişi verdim ama bakalım nasıl duracak kolumda ;)

    YanıtlaSil
  7. NaszL, dimi cnm ilk modeli alim ben daha iyi :D

    YanıtlaSil
  8. miss cosmetic addict, kesinlikle katılıyorum cnm. buna ayırdığım bütçe yeterli olsa gözümü kırpmadan 2.yi alaırım daa işteeeee ;)

    YanıtlaSil
  9. Kepslok, bende ama fiyatı azcık daha düşük olsaydı :)

    YanıtlaSil
  10. Marella, thanks marella. I will follow you back ;)

    YanıtlaSil
  11. sevda s, yarı yarıya diyelim cnm. %20 falan olsa takmıcam ama %50 çok büyük bi fark dimii ? :)

    YanıtlaSil
  12. bencede ama fiyatı kafamı karıstırıyor cnm yaaa:S

    YanıtlaSil