Birthday Gift

13:01:00

Rafetim'in doğumgünümde bana aldığı hediye... Şu an itibariyle eski bir Samsung kullanıcısı olarak gerçekten hem beyaz telefondan hemde Samsung'dan çok sıkılmıştım. Senelerdir bütün telefonlarım Samsung ve Beyaz :)) Birde artık nette çok dolaşıyorum, eee Iphone 'da bu konuda bir numara olunca yanımda netbook taşımıyayım diye BENİM AŞKIM böyle düşünmüş... Yirim ben seni çocuk :))
Gitmiş güzel güzel kutular aramış, elleriyle not yazmış... Birde artık herşey resmiyete bindiği için bu olanların hepsi ailemin yanında oluyor tabiii :) Nasıl, hem çekinerek hemde gururla verdi hediyemi...



You Might Also Like

16 yorum

  1. Maşallah size :) canım tekrar nice yıllara sevdiğinle, sevdiklerinle :)

    YanıtlaSil
  2. abooovv seninki paraya kışmış hehhee iyi iyi maşallah hep böle sürsün gitsin bereberliğiniz :D güle güle kullan !

    YanıtlaSil
  3. Çok düşünceli bir hediye. :) Güle güle kullan cnm. :)

    YanıtlaSil
  4. ayyyyyyy
    ne zevklı dusuncelı adam ya :)
    en buyuk zevkı sen tabıkı.
    telefon secımı de ole.
    kutu almıs hazırlamıs falan ah ah

    ne guzel paket o oyle.
    nota zaten dıyecek laf bulamıyorum.
    masallah allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  5. ayrıca gule gule kullan.
    saglıklı mutlu huzurlu aşk dolu gunlerde

    YanıtlaSil
  6. Müthiş bir doğumgünü hediyesi, güle güle kullan. Ben hakkımı IMA da styling kursuna giderek kullandım, yoksa bana da bu gelicekti :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Myprincess,çok teşekkür ederim hayatım

    Shoppingbag, çok tsk ederim cnm benim;)

    YanıtlaSil
  8. Sarisin mamba olmaz mı, kıymış valla cnm iyide etmiş. Saka bı yana elinde olduğu sürece sakınmaz:) çok tsk ederim hayatım.

    Mor kelebek, çok tsk ederim cnm. Kesinlikle çok hoş bir hediye;)

    YanıtlaSil
  9. Kova kadiniyim ben, çok tsk ederim cnm benim. Âmin nazarlardan herkesi korusun;)

    Deniz saatcioglu, seninkide süper bı hediyeymis ama;) çok tsk ederim cnm bnim.

    YanıtlaSil
  10. nota bayıldımmm Allah mutluluğunuzu arttırsın:)

    YanıtlaSil
  11. ooo sen bunal bizim için harika fotolar çekersin :)))) bizede hediye almış oldu sevgilin aslında :)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. vay be erkekler bu kadar ince düşünceli olmuyor genelde :) güzel sörfler yaparak eskit canım ♥ hayırlı ugurlu olsun

    YanıtlaSil
  13. cemre, çok tşk ederim hayatım. amin, herkese mutluluklar versin;)

    begüm, çok tşkler cnm benim. umarım en kısa zamanda inciğine cıncığına kadar öğrenip neler yapcam sizler için ;)

    essu, tşkler canım benim. benim aşkım öyle ince düşüncelidir ;)

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan canım, mutluluk telefonların gelsin hep, mutluluk konuşmaların olsun :)

    YanıtlaSil
  15. çok tşk ederim canım benim. herkes mutlu olsun, mutlu konusmalar yapsın inş ;)

    YanıtlaSil