Güzel Bir Pazar'dı...

17:12:00

Cumartesi gününü atlattıktan sonra (rafi ile babişin tanışma yemeği) pazar günü sabahtan ailecek yazlığa gidelim, güzel bir mangal yapalım, sezonu kapatalım dedik :) (Yazlığın oturduğun şehre yakın olmasının faydaları)
Önce Maxi' ye uğrayıp alışveriş yaptık, taze taze çupralarımızı aldık. Eve gelir gelmez babiş mangalı yaktı, bizde hem evi kapatma, hemde sofra hazırlama işleriyle uğraştık. Denize giren insanlar vardı ama bana çok soğuk geldi ben uzaktan bakmakla yetindim sadece :)





Yalnız sahilde bırakılan onlarca hayvana o kadar üzüldüm ki. İnsan gördüklerinde etrafını sarıyorlar, birisi bir damla su yada ekmek verir de karınları bir nebze doyar diye. Hepsi yazın orada birilerinin evindeydi biliyorum, sezon bitince bırakıp gitmişler. Yazık ya "onlarda bir can, çocuğunuzu yaz boyu oyalasın diye canlıların hayatlarıyla oynamayın lütfen..."


Daha sonra kıyıya adlar yazıldı, mesajlar verildi :) Bu bir klasiktir :)



Jean : New Look / Kazak : H&M / Ayakkabı : Hotiç

You Might Also Like

7 yorum

  1. keşke S <3 M de çizseydinizz :( bi dahakine söz ver sevall bizim Urfa'da deniz yokk:(

    YanıtlaSil
  2. sahil ve bahçe en sevdiğim şeyler. ne güzel bir gün geçirmişsinzi..

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Hehe! Your piccies are so fun and cute! I just styled a shoot with florals, I'm so in love with them at the moment! Hugs from Australia! xx mandy

    http://oraclefox.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. yaa nası güzel bir yer orası direk kumlarda koşturup denize cuup atlardım ben:)

    YanıtlaSil
  5. oo mangal keyfi yapılmış kumsalda romantik bi yürüyüş maşallah maşallah Allah muhabbetinizi artırsın canım

    YanıtlaSil
  6. sed,bi dahakine cnm ;)

    fashionist,benimde cnm, denizi çok severim. arada kaçmak güzeldir;)

    oracle fox, thank you...

    Gizzy,küçükken bizde öyleydik cnm, sabah akşam evin önünde kumlarda koşuşturup dururduk :) şimdi herkes büyüdü, kimsenin uğradığı yok :S pazar günüde denize girmeye çok niyetlendim ama üşüdüm yahuuu :)

    xcelis,cnm ailecektik pek romantik sayılmazdı ;)

    YanıtlaSil
  7. ay kıyamam ben ona golden hem de.
    cok seker ya.
    guzel gunden guzel fotolar begendımmmmmmmmmm

    YanıtlaSil