In A Cabin

02:50:00

İlk önce Söz'üm nedeniyle bloğumu boşlamaya başladım. Daha az post yapar oldum, ingilizce yazılarımı bıraktım (çünkü uğraşacak vaktim gerçekten yoktu).
Bunlar bitince aldığımız kötü haberler... Çoğumuz artık ne haberlere bakabiliyoruz, ne gazete okuyabiliyoruz. Her yanda acı... Ama eminim birlik olup herşeyin üstesinden yine, yeniden geleceğiz.


Bu resimleri sanırım 16-17 Ekim tarihlerinde çekmiştim. Yalnız üzerimdeki hiçbir şey kabinde denenmiş şeyler değil :) Kabine girer girmez " İlk önce ne giymişim onu çekeyim,sonra denerim" dedim ve kendimi ateşe attım :) Ya orada görevli arkadaş yanlış anlasaydı , "Yasak hanımefendi burada" diye uyarsaydı sanırım yerin dibine girerdim :)
O gün cargo skinny jeanimin üzerine yakası bağcıklı ipek bir gömlek giydim. Oldukça soğuk bir gün olduğundan kiremit rengi kazağımla tamamladım. Resimlerde görünmüyor ama ayakkabılar Hotiç'ten bir çift loafer...

Hi, after a long time. I had no time to write in english because of some special reasons. First of all I and Rafet got engaged. Than as the country we received bad news from Hakkari. After a week from this news, we received another bad news from Van. We are living bad days, nowadays. Please send us good wishes and pray for us.

I took these photos in a cabin. Before trying new clothes I wanted to shot what I wore. I prefered a skinny cargo pant with a silky shirt. I wore my warm knit. My shoes was not looking in pictures but they are a pair of Hotiç loafers... 





Jean : Mango / Gömlek : Forever New / Kazak : Bershka
Jean : Mango / Shirt : Forever New / Knitwear : Bershka



You Might Also Like

3 yorum

  1. bu ne güzellik saçların süper olmuş sevalimm :) http://modayaayakuyduramayan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. princess, çok tşk ederim hayatım;)

    SED, çok tşkler cnm benim o senin güzelliğin. saçlar için hemen bi sonraki posta beklerim :)

    http://sevalvemoda.blogspot.com/2011/10/nashi-argan-oil.html

    YanıtlaSil