Bize Neler Oluyor?

01:52:00

Verdiğimiz şehitlerin ardından, hiçbir sosyal medyada bir gruba dahil olmadan(ki zaten kullanmıyorum), sadece kendi aldığım kararla YAS'taydım. İçimden yazmak gelmedi. Elim bir türlü klavyeye gitmedi. Ataköy'den Edirnekapı'ya defnedilmeye giderlerken onları onbinlerle birlikte gözyaşlarımla yolculadım ve "Siz ölmediniz çocuklar, siz Türkiye varoldukça yaşayacaksınız" diye fısıldadım.

Ben acımı böyle yaşamış olabilirim ama kimseye "sen neden post yaptın" deme hakkım yok. Bu Türkiye'nin acısı, isteyen acısını içinde, isteyen unutmaya çalışarak yaşar. Kime Ne??? Ben kimim ki onu yargılama şerefini kendimde göreyim. Hiçbir Allahın kulunda da böyle bir hak yoktur.

Çoğu blogta öyle yazılar okudum ki, meğerse birileri post atıyor diye vatan hainliğiyle suçlanır olmuş. Güya onlar şehitlerimize zerre kadar üzülmüyorlarmış. Vay efendim, böyle birgünde nasıl ne giydim, ne sürdüm, ne taktım, laylaylom postu yapılırmış-mış.

Biz blogosfer olarak gerçekten bu muyduk yaaaa ??? Dünyayı sadece kendi penceresinden görenler miydik??? Birileri bizimle aynı düşünceyi paylaşmıyor diye, acısını benimle aynı şekilde yaşamıyor diye onu itenler, dışlayanlar hatta "vatan haini" diyenler miydik??? Bazı şeyleri aynı şekilde yaşamıyoruz diye bölünenler miydik??? Peki bu tüm Türkiye'nin yaşadıklarının sebebi ne?

Farkındasınızdır bir önceki postumda ne bir açıklama, ne de yorumumu ekledim.Sadece YAS'tayım dedim. Onu demesem bile yine de yazmazdım, yazamazdım. Bu konuda yorumsuz kalmayı istiyordum ama kalamadım. Bunları yazıyorum çünkü "insan" olarak bu olanlar beni çok rahatsız etti. Ben burada hiç kimseyi yargılamıyorum, ama benim yaptığım gibi kimsenin kimseyi hele de böyle bir konuda yargılamasına, bir kalıba sokmak istemesine sessiz kalmak istemiyorum.

Bütün bu yaşadıklarımız yetmezmiş gibi bir de Van 7.2 ile sallandı. Ölüler,enkazlar,çocuklar, daha haber alınamayan köyler...

Ülke olarak yine çok zor bir dönemdeyiz, sanırım birileri bizi sınıyor?
Bize Neler Oluyor?

You Might Also Like

0 yorum