Similarities Between Two Watches

17:44:00

Sonbahar'ın gelmesiyle birlikte içimizdeki alışveriş canavarı uyanmış durumda sanırım. En azından bende durum böyle;)
Aslında kendime şu ara saat bakıyorum. Genelde saatlerimi hep metal ve spor seçerim. Fantezi modeller pek benlik değil. Ama şu ara gözüm hep altın renkli Michael Kors'larda.
Araştırmalarım sırasında Michael Kors ile River Island markalarının birbirine çok benzer bir saat modelinin olduğunu gördüm. Gerçi "saat" dedinizmi bütün markalar birbirine benzer, sadece kaliteleriyle ayrılırlar ama neyse...



Yalnız ben her iki modeli de çok beğendim. Fiyatı dolayısıyla River Island tercih sebebi olabilir.
Peki sizce ???

You Might Also Like

3 yorum

  1. Kors'un bu saatini ben de beğenirim ama r. ısland da güzelmiş canım. o ne kadar mesala arada çok fark varsa riverisland derim. :)

    YanıtlaSil
  2. River Island bu saat benim favori listemde, Asos'tan alinacaklarda :) Ben cok begeniyorum,cok saatin varsa onu tercih et derim, hem cok guzelde, pisman kalmazsin ;)

    YanıtlaSil
  3. Shopping bag,canım tam emin değilim ama Kors 350-400$ civarında. River ise 45$. bayağı bir fark var. Sanırım R. Island'ı tercih edeceğim ;)

    FerahFeza,çok hoş bir saat değil mi canım;) Sanırım River'ı tercih edeceğim. çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil