Rocker Girl

01:32:00

İyi Geceler...
Bu aralar sık sık bloğa uğrayamıyorum. Fırsat buldukça -ki genelde gece- uğrayıp şöyle bir bakabiliyorum. Ne düzgün post yazabiliyorum, ne sizleri fazla okuyabiliyorum, ne de okuduklarıma yorum yazabiliyorum. Kusuruma bakmayın emi bu ara? Mutlaka en kısa zamanda daha iyi bir blogger olacağım, söz ;)

Bugün pazar gününün verdiği rahatlıkla biraz ROCKER olayım istedim :) Peki bu istekteki etken neydi sizce? Tabiki, tahmin ettiğiniz gibi yeni Biker Boot'larım :) Hepimiz sonbaharında gelmesiyle "artık yaz bitsin,kış gelsin" modundayız ve alışverişlerde gözlerimiz hep botlarda, kazaklarda. Yanılıyor muyum?

I wanted to be a Rocker Girl today. What do you think about, why I wanted to be a rocker? Yes,as you guessed, my new "Biker Boots". All of us started to winter shopping with autumns coming. Our eyes are on boots, jumpers,knitwears nowadays...Am I wrong ???






Jean : Crocker / Üst : Crafted / Bot : Deichmann
Jean : Crocker / Top : Crafted / Boots : Deichmann

You Might Also Like

7 yorum

  1. Kış için hazırlıklar başladı bile desene ;D

    YanıtlaSil
  2. sewallll çok şeker olmuşsun ama seennn:) bana da beklerim ;) http://modayaayakuyduramayan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Her ne kadar bir an önce kışlıkları giymek istesem de, ben hala yaz bitmeden aman bunu da giyeyim, şunu da giyeyim derdindeyim :)

    Botların çok güzel, bu tarz bir model ben de istiyorum. Kombininle de çok hoş olmuş. Özellikle kısa üst harika duruyor.
    İzliyorum, bana da beklerim.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. canim shirtine bayildim , acayip cool duruyooooo :))

    öptüm seni tatlim
    civciv <3

    YanıtlaSil
  5. j.d, başladı vallahi cnm:) durduramıyorum kendimi :)

    Sed, çok tşk ederim cnm:) hemennn sendeyim;)

    deniz saatçioğlu, çok tşk ederim beğenmene çok sevindim. mutlaka uğrayacağım ;)

    civciv,canım benim ya çok tşk ederim.. öpüyorum bende ;)

    YanıtlaSil
  6. seni bu tarzda gormeye ALIŞIK DEĞİLİM AMA COK BEĞENDİM, BOT VE CROPED TOP COK HOS DURMUS:)

    YanıtlaSil
  7. çok haklısın hayatım :) bende kendime bu tarzda hiç alışık değilim ama bir deneyeyim dedim. çok tşkler ;)

    YanıtlaSil