Pink & Navy & Dots

13:32:00

Geçtiğimiz bahar ve yaz bir Color Block fırtınası esti ve esmekte ki sormayın. Her ne kadar sevsekte sevmesekte hangi birimiz bundan etkilenmedik? Bir pembe yada mavi pantolonu dolabımıza eklemedik?
Ben normalde çok renkli giyinen birisi değil-dim :) Bir parçayı renkli seçtiysem, mutlaka diğer parçaları nötr renkler seçerdim. Ama bu sezon neyi neyle giysen her türlü gideri var :)
Bu pembe pantolonu işte Color Block 'un başladığı günlerde almış ve sadece buradaki postumda giymiştim. Bir daha giymek, dün kız kardeşimle birlikte Palladium'a giderken kısmet oldu :)


Last spring and summer, took us all under the effect of Color Block fashion. Although we love it or not, we had one piece at least. 
I bought this pant at the beginning of the season and only wore at this post. One more to wear, along to went to Palladium with my sister. 








Pantolon : Zara / Tshirt : Stradivarius / Ayakkabı : Lacoste / Çanta : Salı Pazarı / Gözlük : Asos
Pant : Zara / Tshirt : Stradivarius / Shoes : Lacoste / Bag : From Salı Pazarı / Sunnies : Asos

You Might Also Like

8 yorum

  1. çook şeker çok cici olmuşsun sen yine 18 yasından yeni gün almışsın gibi valla masallahhh canıma ;)

    YanıtlaSil
  2. Pek sevimli bir CB olmus bu canim;) CB canliligini, puantiye hep biraz dengeler, cok da guzel olur;)

    YanıtlaSil
  3. evet tam 18lik genç kızlara gibisin sevalcimmm ya bu pantolonlardan kargo dahil 32 tl dedim istiyorum dedin sesin çıkmadı beden ve renk söyler misin hayatım?? çantana da bayıldımmm kaç tl??sorması ayp:P

    YanıtlaSil
  4. ne güzelmiş bluzun.
    kız kardesle alısveriş zevkı iyidir severim

    YanıtlaSil
  5. zeto, tşk ederim cnm benim;)

    myprincess, hahaha 18 miii? üzerine bi 7 daha eklemek lazım :) çok tşk ederim hayatım,öptüm kocamanından :X

    SvGLove, beğenmene çok sevindim cnm;)

    seda,çok tşk ederim cnm. yok cnm valla desem hatırlardım. Ama tşk ederim yinede sorduğun için bütün renkleri indirimde topladım :)çantayıda salı pazarından 20 liraya almıstım ;)
    Kova Kadınıyım Ben, çok tşk ederim cnm benim..

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir kombin, pantolonu da puantiyeli bluzunu da çok sevdim. converse'larla giymen de çok hoşuma gitti..



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. wear'cım çok tşk ediyorum. converse tarzı Lacostelerle giymek günlük yada alışveriş tarzı için çok rahat oluyorlar. her ne kadar topuklulara hasta olsamda bu rahatlık vazgeçilmez :)

    YanıtlaSil