Schwarzkopf Gliss Total Repair Mask

10:26:00

Bildiğiniz gibi kullandığım, denediğim bütün saç bakım ürünlerini sizinle hemen paylaşmaya çalışıyorum. Belki benim gibi bu tarz ürünlere meraklı olanlar vardır aramızda değil mi ama :)
Gliss zaten bayanlar arasında oldukça tercih edilen bir marka. Ben boya işlerine girmeden önce kullanırdım. Boyadan sonra daha profesyonel markalara yöneldim, açıkcası hiç aklıma da gelmedi :)
Bu maskesini alıp bi deneyeyim dedim ve oldukça memnun kaldım. Özellikle kokusu çok hoş ve uzun süre saçta kalıyor. Geçtiğiniz yerde buram buram kokunuzu bırakıyorsunuz;) Normal, uygun fiyatlı, iş gören bir maske istiyorsanız deneyin derim;)

You know that, what hair product I try, I share with you. May be there is someone else like me:)
Gliss is already a preferred brand of women. I used it before I had colored my hair. I started to use more professional brands after coloring.
I tried Total Repair Mask. I like it, especially its fragrance. It smells so nice and stays on hair for a long time.
I suggest...

You Might Also Like

3 yorum

  1. cnm güzel bir ürün bence bu , hatta son zamanlarde bende çok meşhur olan watson ballı saç maskesini aldım, ondan da cok memnunum...

    YanıtlaSil
  2. Glıss ürünlerini bende çok severek kullanıyorum... bu ürünü bende kullanmıştım ve çok memnun kaldım!

    dujufashion

    YanıtlaSil
  3. myprincess,evet canım beğendim oldukça. şu an bunu kullanıyorum elime geldikçe. zamanında bende watsonsun avokadolu olanını kullanmıştım sanırım, ne iyi ne kötü öylesine bi maskesiydi ama ballının methini forumlarda çok okudum. Denenmeli sanırım ;) tşkler canım benim...

    duju, şu an bende kullanıyorum canım güzelmiş gerçekten ;) tşkler...

    YanıtlaSil