Stuart Weitzman Women's Alex Espadrille

09:53:00

-Jennifer Aniston ve Eva Mendes' te bu espadrilleri görüp vurulduysanız,

-Hemen almak için fiyatını araştırdıysanız,
-Bulduğunuz fiyat sizin bu ayakkabıya biçtiğiniz fiyattan oldukça yüksek ise, 
Ne yaparsınız? Tabiki başka markalarda benzerleri var mı diye bakarsınız :) 
Dün ki alışveriş turumda Pull & Bear ve Steve Madden' de bu modeli gördüm, denedim, çok beğendim amaaa alamadım:( Çünkü benim sevgili dolgu topuktan hoşlanmıyor. O sebeple napıyoruzzzz o yokken alıyoruz :)))

Öncelikle karşınızda Stuart Weitzman Alex Espadrille, 365 $...
 Şimdi de ona oldukça benzeyen Steve Madden'de , fiyatı 140 tl civarında....

Son olarak Pull&Bear espadrilimiz, 69 tl....

You Might Also Like

6 yorum

  1. 2 gün önce steve madden trendyoldaydı.ayakkabıya da bayıldım doğrusu.üstelik baya da indirimliydi

    YanıtlaSil
  2. Geçen yaz Desa'da vardı bu modelden. Alex espadrilin aynısını yapmışlar. Ama çok rahatsız bir ayakkabıydı. O yüzden almaktan vazgeçmiştim.

    Hülya

    YanıtlaSil
  3. Nurcan,ben bu ayakkabıyı göremedim canım indirimde :(
    Hülya, dün denediğim her 2 modelde aksine oldukça rahattı canım. Eğer düşünüyorsan tekrar bunları gönül rahatlığıyla deneyebilirsin ;)

    YanıtlaSil
  4. Wow, these wedges are gorgeous :)

    Lubna | ELLE VOX

    YanıtlaSil
  5. Lubna, Thanks...

    Michelle, cici :))) absolutely;)

    YanıtlaSil