Rimmel Lasting Finish Foundation #100 Ivory

21:41:00

Bu fondoteni alalı çok uzun zaman oldu. Ancak bir türlü kullanma fırsatım olmamıştı geçen aya kadar. Şu aralar takmış bir şekilde sadece bunu kullanıyorum :) Yeni aldığım Guerlain ve Armani'yi kutularına kaldırdım çoktan, çekmecemde sadece bu kaldı :) Neden mi?
Erken kalkılan sabahlar ve uzayan geceler desem? T bölgesinde parlamalar desem? Pürüzsüz görünüm, güzel bir kapatıcılık desem? Yeterli değil mi sizcede :)
Sabahtan geceye kadar yüzümde hiç bir bozulma olmadan duruyor. Mükemmel bir görünüm veriyor. Parlama problemi kesinlikle yaşamıyorum onca saat boyunca. Herhangi bir iritasyona sebebiyet vermedi.. Eeee fiyatı makul daha ne olsun :)
Tek problemi renk skalası olabilir. Zira Ivory'si bile bana biraz koyu kaçıyor ama belli olan cinsten değil... Renginizi tutturursanız deneyin ve denetiniz efenim ;)

I bought this foundation a long time ago. But, I'm using it for two weeks. I like it so much.
If you are forced to use the foundation more than 16 hours in a day, you must try Rimmel Lasting Finish.. Also it's price is so low according to Guerlain ,Armani, etc.
But, only the color scale may be a problem. It's most light color, Ivory is a little darker than my skin. 
If the color fully conforms to your skin, I think you can use it fondly.

You Might Also Like

2 yorum

  1. oooo o kadar güzelse denemek lazım cnm ,tşkler

    YanıtlaSil
  2. valla canım gercekten çooook memnunum . denemelisin bence ;)

    YanıtlaSil