My New Shoe Shopping

09:28:00

Optimum Outlet İnci mağazasında fiyatları oldukça uygun görünce bu ikisini almaktan kendimi alıkoyamadım... Zaten nude tonlarda bir ayakkabı arıyordum, bunun tonunu oldukça beğendim. Diğerini ise gerçekten hiç gri ayakkabım olmadığından, yazın elbise,şort ve skinnyler ile kullanırım diye almış bulundum.Beğendiniz mi ?
Bu arada Optimum'da çoğu mağazada fiyatlar oldukça düşüktü... Haberinize  ;)

I bought these shoes from İnci at Optimum Outlet. Their prices are so low. Already I have searched a nude shoe and I liked its tone... I bought the grey wedges to wear with dress, shorts and skinny jeans in summer. 
Did you like them ?



You Might Also Like

6 yorum

  1. iyi günlerde kullan ikisi de çok güzel:) fiyatları ne kadar? ben de yakında İstanbul'a geleceğim alışveriş merkezinin yerini tarif edersen sevinirim :D

    YanıtlaSil
  2. ikiside cok güzelmiş.
    fiyatları nedir onalrı da ögrenseydık keske.

    YanıtlaSil
  3. Selda, her ikisi 110tl tuttu. nude olan 71, dolgu topuk 39 lira. Optimum outlette kozyatağından kadıköye doğru giderken e-5 üzerinde cnm. Medical parkın hemen karşısı..
    Kova Kadınıyım Ben, tşkler cnm. Selda'nın yorumunda yazdım fiyatlarıda...

    YanıtlaSil
  4. Cevapların için çok teşekkür ederim canım. Avrupa yakasında ucuz mağazaları biliyorsan söylersen bunu da çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  5. canım avrupa yakasında fazla bir yer bilmiyorum anadolu yakasında oturduğum için :( ama taksimde pasajlar çok uygun ve markalı şeyler var onu biliyorum sadece :)

    YanıtlaSil
  6. Gri dolgu toplulukları çok beğendim, güle güle giy :)

    newyorklover-d.blogspot.com

    YanıtlaSil