My Hair Product In These Days

10:32:00

The Body Shop'daki 35 ürün kampanyasından "ballı şampuan ve saç kremini" görünce hemen aldım. Daha önce kullandığım ve memnun kaldığım bir seri olunca tereddüt bile etmedim. Zaten hali hazırda maskesini kullanıyordum. Seriyi tamamlamak işime geldi anlayacağınız ;)
Birde denemek için Üzümlü Serumunu aldım. Oldukça beğendim.
Şampuan, saç kremi, maskesi mükemmel kokuyor ve  yıkayana kadar saçta kalıyor...
Üzümlü serumun kokusuda harikaaaa...

Kesinlikle, tavsiye ederim...

When I saw honey shampoo and conditioner in The Body Shop campaign, just bought them. Because I have already used its hair butter and I was satisfied with it results on my hair. 
Also, I bought Grapeseed Glossing Serum. It smells very very nice and sweety.It made my hair brillant and soft.
I suggest all of them ;)

You Might Also Like

6 yorum

  1. Heeeey 5 benim ugurlu rakamimdir ve senin 505. Takipciniim :)) Blogumda seni mimledim bakarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. bende saçım için bu tür ürünlere takmıştım bu arada bu post iyi oldu=)

    YanıtlaSil
  3. nice post.

    please check out www.newyorkfashion-sh.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. I'm definitely a huge fan of the beauty shop ^^

    YanıtlaSil
  5. Loves From Fashion, tşkler canımmm. hemen cevaplıyorum...
    CMOS, tavsiye ederim canım, gerçekten çok güzel ürünler.. Özelliklede serum..
    SH, thanks...
    Jane,me too ;) Thanks for comment.

    YanıtlaSil
  6. merhaba ürünleri aciklaman güzel,birde nerden aldigini ve fiyatini yazarsan bize kolaylik saglamis olursun MAKYAJLI KIZ sitesindeki gibi tesekürler

    YanıtlaSil