MiM... Unutulmaz Yeşilçam Filmleri

10:47:00

Canım KELEBEK'im beni mimlemiş.
Ben Yeşilçamın hep romantik, aşk, böcek kıvamlı filmlerini sevdim. Her cumartesi-pazar sabahları kahvaltıda izlerdik maaile :) Filiz Akın'a hasta, Gülşen Bubikoğluna bitiktim o aralar. Bayılırdım, o kadar güzel gelirlerdi ki bana. Türkan Şoray'ı hiç saymıyorum çünkü bana göre gelmiş geçmiş en güzel kadınlardan biridir.
Benim hiç unutamadığım, rastladıkça tekrar tekrar severek izlediğim filmlerim;

Tatlı Dillim (Filiz Akın, Tarık Akan)


Ah Nerede Vah Nerede (Gülşen Bubikoğlu, Tarık Akan)


Evlidir Ne Yapsa Yeridir (Hülya Koçyiğit, Kadir İnanır)

You Might Also Like

7 yorum

  1. hangisinn tadını yaşatabılıyorlar ki....
    eskilede vr ne varsa
    gerçi hakıszlık etmeyelim şimdide bayıla bayıla seyrettıgım seyler var yanııı

    YanıtlaSil
  2. eskinin yeride aynı. Replikleri ezberlememe rağmen bir kemal sunalı 20 bin kez izlerim sıkılmadan. Tabiki şimdide bayılarak izlediğimiz şeyler var. İşte insanoğlunun tüketme hırsı bizimkisi ;)

    YanıtlaSil
  3. yaa süper bı hatırlatma yapmışsınn cok guzell ozledık fılmlerı yaa .. bendee gulsen bubıkoglunaa bayılıyodumm bıde fılmlerde hep ısmı alev oluyodu cok hosuma gıdıyoduu:)))

    YanıtlaSil
  4. mükemmel olmuş sevalcim hepsi çok güzel filmler tşk ederim cvpladığın için öptüm seni kocaman :)

    YanıtlaSil
  5. lovely video!
    xoxo

    www.syriouslyinfashion.com

    YanıtlaSil
  6. alevikoss, bi zaman bulupta evde kalabilsem izleyeceğim tekrardan eski filmleri :) cidden özledik ;)
    KELEBEK, bende öptüm canım benim ;)
    Syrious, Thank you...

    YanıtlaSil
  7. yeşilçam gibisi var mı :) çok ama çok severim

    YanıtlaSil