Green & Navy

10:28:00

Bu kombin geçen haftadan ama Blogger'daki sorunlar ve benim izinli olmam sebebiyle gecikti :)
Bu iki rengin uyumuna bayılıyorum. Bence birbirini destekleyen ve tamamlayan renkler...
Sizin sevdiğiniz ve birbirine yakıştırdığınız 2 renk nedir acaba? :)

I wore this clothes last week, but Blogger had some problems and my free day had come. So I couldn't post.
I like green and navy color harmony. I think the mutually supportive and complementary colors...
What is your favorite compatible colors, I wonder ? :)





Pantolon / Pant : Chamur National
Üst / Top : Adil Işık
Ayakkabı / Shoes : Zara

You Might Also Like

8 yorum

  1. yine pek bir güzeliz :D papilere bayıldım cok zarif durmuş denemek lazım :D

    YanıtlaSil
  2. Chunli, canım ben çok beğeniyorum bu sezon zaranın ayakkabılarını. oldukça da rahat tavsiye ederim;)
    Myprincess, :) bende seni yerim cici kuzum ;)

    YanıtlaSil
  3. Ne sahane bi pantolondur o yahu! Hemen siteye isinlandim zaten;)

    YanıtlaSil
  4. çok şık ve rahat bir pantolon canım. ama online satışları yok maalesef :S

    YanıtlaSil
  5. harika olmuşun yineee inceciksin herşey yakışıyor sana pantolonunda çok tarz ya

    YanıtlaSil
  6. canım çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  7. ayyakabılarına bayıldım,çok güzel,pantolon kumaş mı?

    YanıtlaSil