DAX SuperGro

18:29:00

Bu ürünü saçlarıma yoğun röfleler atıldıktan ve ciddi şekilde yıprandıktan sonra kullanmaya başladım. İhtiyacım, açıcıların verdiği zararı en aza indirmekti. Çünkü saçlarım hem yıpranmıştı, hem yer yer kopmalar olmuştu ve bu yüzdende oldukça az görünüyorlardı.Yaptığım diğer bakımların yanında bunu da yaparak güzel bir düzen kurdum. "Gerçekten sıkılmadan bir süre bu bakımları yaparsanız, saçlarınızı kurtarabilirsiniz" bunu anlamış oldum...Yaptığım diğer bakımlara gelirsek; saçlarıma uygun şampuanlar kremler kullandım.Serumu asla ihmal etmedim. Haftalık bakımlarımı aksatmadım, yağlarla ampüllerle hazırladığım karışımlarla da destekledim. 1 yıkamada bu maskeyi kullandım, 1 yıkama ara verdim, diğer yıkamada tekrar...Bu şekilde, yani haftada 2-3 kez yapmış oldum. 
Dax'ın vaatleri; saçların hızlı uzamasını desteklemek, saç ve saç derisini beslemek, yıpranmış saçları onarmaya yardımcı olmak. 
Kullandıktan sonra yorumlarıma gelirsek.... Hepsine OK derim... Vee hepinize öneririm ;)

I used this product after I have colored my hair to blonde.Because my hair was damaged.
Dax's promises, make hair growns faster, nourish hair and scalp, helping to repair damaged hair. 
I used it 2 or 3 times per a week with other maintenance products. 
Now, my hair is more healty, soft and bright. I love and suggest this mask.



You Might Also Like

2 yorum

  1. saçları çok yağlandırıyor amaa ben uzatması için almıştım;yağlanmayı görünce uzamasın daha iyi dedim:D

    YanıtlaSil
  2. canım bende hiç öyle bir problem olmadı. iyi akıtırsan olmuyo canım yağlandırma. Birde şu var eğer normalde saç yağlı bi yapıya sahipse bilemem tabi, çünkü benimki ne yağlı nede kuru :)

    YanıtlaSil