Red Hood Girl

08:59:00

Kırmızıyla fazla aram olmasada bu kaşe kabanımı gördüğümde vurulmuştum. Zibilyon tane rengi olmasına rağmen kırmızısı bana göz kırpıp duruyordu askıda. Dener denemez benim olmalısın dedim ve aylardır dolabımın baş elemanlarından ;)

Generally, I don't like red. But when I saw this coat in store, I fell in love with its color and style. Now, it is necessarily basic piece of my closet ;)


Çiçekli Badi / Flowered Top : Topshop
Kot Pantolon / Jean : Mango
Kaban / Coat : Select
Ayakkabılar / Shoes : Enes A.


(Bu arada, artık yazılarımı İngilizce olarakta yayınlayacağım. Tabi sıkılmazsam ve zamanım olursa :) Çünkü bazı zamanlar bir post atayımda kaçayım modu hepimizde oluyor, yoğunluktan...)

You Might Also Like

10 yorum

  1. bayıldım yaa kırmızıyla benimde pek aram yoktur ama bu şahaneymiş yahu! :)

    YanıtlaSil
  2. ben kırmızı kabanı çok severim kabanım olmasa da kırmızı bir trenchcoat um var san da çoook yakışmış canım

    YanıtlaSil
  3. CMOS, ya bir türlü kırmızıyı sevemedim , giyemedim. Ama buuuuu çok tatlıydı yahu :) Çok tşkler canım ;)
    Rococosh, çok tşkler canım. bende bununla kırmızı fobimi atlatmaya çalışıyorum ;)
    Lubna, thanks a lot;)

    YanıtlaSil
  4. Kirmiziyla uzun bir sure bende isinamadim ama simdi dolabimdaki bir cok onemli parcam kirmizi :DD
    Sende yine cok hossun, kirmizi kabaninda gercekten sana cok yakismis ve cok guzel ;)) xxx

    YanıtlaSil
  5. cok guzelmiş ya renk tonu ve model
    iyiki sans vermişşsin cok yakısmıs cunku

    YanıtlaSil
  6. çok tşk ederim kova kadınım ;)
    ilk defa bir kırmızı ile aşk yaşıyorum ya artık herşeyi giyerim sanırım şu saatten sonra :)

    YanıtlaSil
  7. kırmızı palton gerçekten çok hoşmuş canım :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. çoban düğmeler her zaman sevilir:)

    YanıtlaSil
  9. Bütü,çok tşkler cnm ;)

    Modaerator,herzaman kesinlikle ;)

    YanıtlaSil