Giorgio Armani Luminous Silk Foundation # 4

11:43:00

Lux tüketime yönelik markalardan biri olan Giorgio Armani' nin Make-up'ını TR de bulmak oldukça zor. Buluncada fiyatları oldukça yüksek. Bende şu ara yurtdışına çıkan bir arkadaşımdan rica ettim ve freeshoptan aldırttım.
Biliyorsunuz G.A'nin bu fondoteni şu ara oldukça revaçta. Çoğu blogger arkadaşım ürünü tanıtan yazılar yazdı. Benim görüşlerime göre; BU ÜRÜN BU FİYATI HAKEDİYOR nokta...  :)
Sıvımsı bir yapısı var. Dağıtılması çok güzel. Fazla kapatıcılığı yok ama cilde verdiği görüntü çok hoş. Cildinizi pürüzsüz ve porselen gibi gösteriyor, maske etkisi yaratmıyor ve en önemlisi çok çok sağlıklı gösteriyor.
Bendeki rengi 4 numara olan... Ben MAC'de NC20 kullanıyorum ve renk tam olarak uydu. NC15-20 kullananlara 4 numara tam olur diye düşünüyorum. Gerçi alacaksanız eğer yinede Temptalia'nın Foundation Matrix'ine bakmakta fayda var :)





You Might Also Like

3 yorum

  1. Oriflame-in Oxygen Boost fondotenine benziyor yapisi :)Iyi bir dupe ola bilir ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş cnm strawberry'de varmı?

    YanıtlaSil
  3. eva, cnm hiç oriflame ürünlerini denemedim bilmiyorum o yüzden ama bakmayta fayda var sanırım :)
    Myprincess, en son baktığımda yoktu cnm çilekte :S

    YanıtlaSil